بسکتبال

پیروزی بانوان بسکتبالیست ایران مقابل مالزی

در این دسته 8 تیم حضور یافتند که در دو گروه 4 تیمی رقابت می نمایند و از هر گروه تیم نخست مستقیما به دور نیمه نهایی راه خواهد یافت و تیم های دوم و سوم باید در پلی آف شرکت نمایند و تیم چهارم هر گروه برای رده هفتم مسابقه می دهد. تیم برتر مسابقات به دسته اول که...

22 مرداد 1402

پخش زنده فوتبال امروز، یکشنبه 27 شهریور از تلویزیون

خبرنگاران: امروز و امشب رقابت های مختلف فوتبال در سراسر اروپا برگزار می گردد که تلویزیون به وسیله دو شبکه سه و ورزش، 3 بازی را برای پخش زنده در نظر گرفته است. این مسابقات در شرایطی پخش می شوند که رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا و بعلاوه فینال بسکتبال اروپا...

29 شهریور 1401

کسب رکورد سوم آسیا، شرط اعزام ورزشکاران به بازی های پاراآسیایی چین

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان با اشاره به اعزام 6 رشته معلولان به بازیهای پاراآسیایی چین گفت: تنها ورزشکارانی می توانند به این مسابقات اعزام شوند که حداقل رکورد ورودی نفر سوم را کسب نمایند.

30 بهمن 1400

رضایی فر: با همدلی جای خالی نیکخواه بهرامی و حدادی را پر می کنیم

ملی پوش بسکتبال کشورمان گفت: دو بازیکن باتجربه مان را در اختیار نداریم، ولی سعی می کنیم با همدلی جای خالی آنها را پر کنیم.

19 دی 1400

کاظمی: پنجاه دقیقه بازی کردن کار سختی است، امیدوارم ذوب آهن مقداری هم برای بسکتبال هزینه کند

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر گفت: امیدوارم روزی برسد به جای این همه سرمایه گذاری روی تیم فوتبال که سال هاست نتیجه هم نمی گیرند، مقداری هم برای بسکتبال هزینه و بازیکنان خوبی جذب نمایند.

7 اسفند 1399

لیگ NBA، پیپن از شیکاگو اخراج شد

مشاور ویژه و سفیر تیم بسکتبال شیکاگو بولز از سمت خود برکنار شد.

21 خرداد 1399