استارتاپ

چهار ترفند مخفی که سرعت ویندوز را افزایش می دهد

کندی سرعت ویندوز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، اما می توانید با چند ترفند ساده به شکل قابل توجهی بر سرعت آن بیفزایید.

20 بهمن 1401

رویداد جامع توان یابی در حوزه کارآفرینی معلولان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در این رویداد طرح ها و استارت آپ های سرمایه پذیر حوزه معلولیت در قالب دوشنبه های استارت آپی معرفی خواهند شد.

24 مهر 1401

ویزای استارتاپ کانادا

یکی از راه های مهاجرت به کانادا راه اندازی یک استارتاپ در این کشور است. شما برای این کار باید ویزای استارتاپ کانادا را داشته باشید. از آنجا که در جهت گرفتن این ویزا ممکن است برای شما سوالاتی پیش بیاید و یا ابهاماتی وجود داشته باشد، برای شما تعدادی از سوالات...

21 شهریور 1401

جان دیر از نخستین تراکتور خودران رونمایی کرد

کار در مزرعه حالا در آستانه تحولی بزرگ است و جان دیر به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های تجهیزات کشاورزی از نخستین تراکتور خودران با هوش مصنوعی رونمایی نموده است.

20 بهمن 1400

حمیدرضا پگاه مجری شد

خبرگزاری اصولگرای تسنیم امروز در گزارشی از حضور بازیگران و ستاره های سینما و تلویزیون در عرصه مجری گری انتقاد کرد.

5 آبان 1400

اپل پلتفرم خودروی الکتریکی خود را با همکاری یک استارت آپ توسعه می دهد

سرمایه گذاری اپل در زمینه خودروهای الکتریکی ابعاد تازه ای به خود گرفته و این غول فناوری میخواهد با همکاری استارت آپ کانو پلتفرم خودروی الکتریکی خود را توسعه دهد.

27 بهمن 1399

دیجی پی به دنبال ثبت رکورد 5هزار میلیارد تومانی

در همه جای جهان، استارتاپ های پرداخت مثل پی پل (Paypal) در کنار ایکامرس های عظیم، خیلی عظیم شدند. همین پی پل در کنار ای بی (Ebay) اینقدر عظیم شد که درآمد مستقلی برای خودش ایجاد نموده بود، بنابراین من ظرفیت های این حوزه را در سطح جهانی می دیدم؛ یعنی به قرارگرفتن...

14 مرداد 1399

ایرانی ها با نانو به جنگ ویروس چینی رفتند ، ماسک ها مشهورتر از جوراب های نانویی در بازار کرونازده!

پس از جوراب های نانویی رونق محصولات کاربردی حوزه نانو برای شکست کرونا چهره دیگری از این فناوری را برای مردم روشن کرد.

13 مرداد 1399

روبات ها به خدمت ارتش درمی آیند ، از تشخیص یک دقیقه ای ویروس کرونا تا بسته شدن لایه اوزون

برای مرور مهمترین اخبار فناوری طی یک هفته گذشته در حوزه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و تکنولوژی های روز با ما همراه باشید.

15 تیر 1399

خبرنگاران آغاز برنامه ای گسترده برای افزایش مصرف محصولات سلول های بنیادی

تهران- خبرنگاران- دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی گفت: سال گذشته حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بخش آموزش پیشرفت های خوبی را شاهد بود و در ادامه این راستا در سال جاری برنامه ای گسترده برای افزایش مصرف محصولات و خدمات این حوزه...

24 اردیبهشت 1399