آبروریزی گسترده برای گوشی 2 هزار دلاری سامسونگ؟ ، گلکسی فولد اصلا تاشو نیست!

به گزارش وبلاگ پیوست، مدتی پیش شرکت سامسونگ به بعضی از رسانه ها تعدادی محدود از گوشی تاشو 2 هزار دلاری خود را ارائه کرد. هدف از این کار نمایش اقتدار شرکت و آنالیز تبلیغاتی آن بود، اما به نظر می رسد ضعف های گسترده گلکسی فولد همه معادلات را به هم ریخته است.

آبروریزی گسترده برای گوشی 2 هزار دلاری سامسونگ؟ ، گلکسی فولد اصلا تاشو نیست!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت سامسونگ که ماه ها روی گلکسی فولد یا همان گوشی تاشو معروف خود مانور داده است، اکنون با یک چالش جدی رو به رو است چرا که به نظر می رسد گلکسی فولد اساسا تاشو نیست.

یکی از افرادی که با این گوشی کار نموده گزارشگر سی ان بی سی است. او می گوید گوشی گلکسی فولد تنها یک یا دو روز پس از استفاده، تبدیل به کالایی غیرقابل استفاده می گردد چرا که مدام با ضعف صفحه نمایش، روشن و خاموش شدن صفحه و حتی قطع نور نمایشگر رو به رو می گردد.

دیتر بوهن از وب سایت خبری ورج می گوید: گوشی تاشو سامسونگ یعنی گلکسی فولد اصلا تا نمی گردد چون یک لولای معیوب و بی مصرف دارد که به راحتی از دستگاه جدا می گردد و بسیار ضعیف است.

مارک گورمن از بخش فناوری بلومبرگ نیز می گوید: ضعف نمایشگر گلکسی فولد من را شوکه نموده و این نمایشگر اصلا با انتظارات من همخوانی ندارد.

مارکس براونلی، از کارشناسان فعال در یوتیوب به محض برداشتن محافظ صفحه نمایشگر گلکسی فولد، با یک صفحه نمایش شکسته رو به رو شد. اما سخنگوی سامسونگ بیان کرد اشتباه از سوی براونلی بوده چرا که شرکت سامسونگ از قبل هشدار داده بود که نباید محافظ نمایشگر را برداشت.

با این حال نمی توان تمام تقصیرها را به گرن حذف محافظ گذاشت چرا که دیگر وبلاگ پیوستی که این کار را ننموده اند نیز در مورد انعطاف پذیری صفحه نمایش بزرگ 7.3 اینچی گلکسی فولد با مشکل رو به رو شده اند.

سامسونگ در برابر این مسائل سکوت ننموده و بیانیه ای منتشر نموده است. متن این بیانیه به این توضیح است:

تعداد محدودی از نمونه های اولیه گلکسی فولد، به رسانه ها برای آنالیز ارائه شده است. ما چند گزارش مربوط به مسائل صفحه اصلی در نمونه های ارائه شده دریافت نموده ایم. ما این موارد را به طور کامل آنالیز می کنیم تا دلیل این موضوع را معین کنیم.به طور جداگانه، چندین بازرس گزارش دادند که حذف لایه محافظ بالای صفحه نمایش باعث خسارت به صفحه نمایش شده است. صفحه اصلی گلکسی فولد دارای یک لایه محافظ قدرتمند است که بخشی از ساختار صفحه نمایش را تشکیل می دهد. ما برای محافظت از صفحه نمایش از خش های ناخواسته این محافظ را معین نموده ایم.حذف لایه محافظ یا اضافه کردن چسب به صفحه اصلی می تواند باعث آسیب گردد. ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که این اطلاعات به وضوح به مشتریان ما تحویل داده شده است.

نظر شما چیست؟ آیا شما به عنوان یک مخاطب ایرانی حاضرید این محصول پرحاشیه را بخرید؟ اساسا به نظر شما بازار گوشی تاشو در ایران چگونه خواهد بود؟

منبع: انتخاب

به "آبروریزی گسترده برای گوشی 2 هزار دلاری سامسونگ؟ ، گلکسی فولد اصلا تاشو نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبروریزی گسترده برای گوشی 2 هزار دلاری سامسونگ؟ ، گلکسی فولد اصلا تاشو نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید