آشپزی ملی پوشان در هتل

به گزارش وبلاگ پیوست، ملی پوشان والیبال کشورمان که دلشان برای غذای خانگی تنگ شده بود در هتل آشپزی کردند.

آشپزی ملی پوشان در هتل

به گزارش باشگاه وبلاگ پیوست، تیم ملی والیبال کشورمان 8 خرداد 1401 به منظور برگزاری آخرین مرحله اردوی آمادگی خود پیش از شروع رقابت های لیگ ملت های والیبال 2022 راهی بلگراد شد؛ از آن تاریخ تا به امروز ملی پوشان کشورمان به ایران بازنگشته اند و درگیر رقابت های تدارکاتی و لیگ ملت های 2022 هستند.

مردان والیبال کشورمان پس از خاتمه مرحله مقدماتی رقابت های لیگ ملت ها که با درخشش و صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی همراه بود، با توجه به زمان محدود تا شروع مرحله نهایی در گدانسک اردو زدند و تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر پیگیری کردند تا به این ترتیب سفر کاروان والیبال ایران طولانی تر گردد.

با توجه به دوری بیش از 45 روزه ملی پوشان از ایران، خستگی تمرینات فشرده و مسابقات پی درپی، با درخواست بازیکنان و موافقت کادر فنی، امیرحسین اسنفدیار اعلام آمادگی کرد تا در روز های به جامانده از اردو در رستوران هتل برای ملی پوشان غذای ایرانیِ خانگی آماده کند.

پس از هماهنگی ها اجرا شده و تهیه مواد لازم، رستوران هتل تمام امکانات مورد احتیاج را در اختیار امیرحسین اسفندیار و علیرضا طلوع کیان گذاشت.

به این ترتیب مربی و بازیکن تیم ملی کشورمان پس از تمرین بدنسازی در نوبت صبح به تهیه غذای ایرانی (مرغ و کباب به همراه برنج) پرداختند که این موضوع ضمن خوشحالی بازیکنان، موجب جلب توجه لهستانی ها هم شد.

منبع: فرارو

به "آشپزی ملی پوشان در هتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشپزی ملی پوشان در هتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید