ابراز رضایت رئیسی از گزارش وزیر راه درباره ساماندهی شرایط مسکن

به گزارش وبلاگ پیوست، رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی شرایط مسکن در راستای پیگیری سیاست های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست های مدیریت عرصه مسکن، خواهان تداوم این اقدامات شد.

ابراز رضایت رئیسی از گزارش وزیر راه درباره ساماندهی شرایط مسکن

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک حضور وزرای تازه در دولت گفت: حضور اعضای تازه در دولت فرصتی است تا با بهره گیری از تجربیات پیشین و همفکری و استفاده از توانمند ی ها و ظرفیت های تازه، و عزم، اراده و خرد جمعی، ماموریت ها و امور مربوط به دولت را موثرتر و کارآمدتر به پیش برد.

رئیس جمهور بعلاوه با ابراز رضایت از گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره اقدامات موثر این وزارتخانه برای ساماندهی شرایط مسکن در راستای پیگیری سیاست های دولت در زمینه واگذاری زمین و اعمال سیاست های مدیریت عرصه مسکن، خواهان تداوم این اقدامات شد.

رئیسی در ابتدای سخنان خود با تبریک فرارسیدن ماه دی الحجه و نیز اعیاد این ماه اظهار کرد: در این ماه در های رحمت به روی انسان ها گگردده می گردد و باید از این فرصت برای بهره مندی از عنایات الهی به ویژه در راستای حل مسائل بهره مضاعف گرفت.

منبع: فرارو

به "ابراز رضایت رئیسی از گزارش وزیر راه درباره ساماندهی شرایط مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز رضایت رئیسی از گزارش وزیر راه درباره ساماندهی شرایط مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید