ادارات استان اردبیل روز شنبه 24 دی ماه دورکاری می نمایند

به گزارش وبلاگ پیوست، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، شکل فعالیت همه دستگاه های اداری به جز واحد های خدمات رسان، درمانی و اورژانس را برای روز شنبه 24 دی ماه دورکاری اظهار داشت.

ادارات استان اردبیل روز شنبه 24 دی ماه دورکاری می نمایند

به گزارش ایرنا، کاظم دبیر روز آدینه با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت آغاز به کار بانک ها و مراکز بهداشتی برای شنبه 24 دی ماه 9 صبح خواهد بود و هدف از دورکاری دستگاه های اداری، صرفه جویی در مصرف گاز است.

وی با بیان اینکه باید سیستم های گرمایشی ادارات دورکار خاموش یا بر روی حداقل، اما تنظیم گردد، از مردم استان خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل دراطلاعیه ای در مورد نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز شنبه 24 دی ماه 1401 گفت: به علت برودت هوا و مدیریت مصرف گاز، در کلیه نواحی و منطقه ها استان اردبیل فعالیت های آموزشی تمامی دوره های تحصیلی در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری و به وسیله شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

بر این اساس کلیه امتحانات داخلی به زمان دیگری موکول خواهد شد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم رشته های نظری بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

بعلاوه به منظور مدیریت مصرف گاز، از مدیران مراکز آموزشی خواسته شده ترتیبی اتخاذ کنند تا سیستم های گرمایشی مدارس در حداقل درجه قرار گیرند

سازمان هواشناسی برای هفته پیش رو شرایط جوی استان اردبیل را به نسبت پایدار پیش بینی نموده، اما با وجود کاهش بارش ها، سرما و یخبندان همچنان حاکم است و شرکت گاز استان اردبیل نیز با اشاره به افزایش مصرف گاز، بر صرفه جویی و رعایت دمای بهینه در منازل تاکید نموده است.

استان اردبیل با 12 شهرستان در شمال ایران واقع شده است.

منبع: فرارو

به "ادارات استان اردبیل روز شنبه 24 دی ماه دورکاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادارات استان اردبیل روز شنبه 24 دی ماه دورکاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید