امتحانات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حضوری برگزار می گردد ، خبر ابتلای چند تن از دانشجویان به کرونا کذب است

به گزارش وبلاگ پیوست، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از کذب بودن خبر ابتلای چند نفر از دانشجویان این دانشگاه به کرونا اطلاع داد و گفت: به دلیل سفید بودن استان سمنان امتحانات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حضوری برگزار می گردد.

امتحانات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حضوری برگزار می گردد ، خبر ابتلای چند تن از دانشجویان به کرونا کذب است

خاکساری، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ پیوست در مورد اظهار نگرانی دانشجویان این دانشگاه به دلیل برگزاری امتحانات به شکل حضوری و انتشار شایعاتی مبنی بر مثبت اعلام شدن تست کرونای چندین دانشجوی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: خبر تایید شدن تست کرونای دانشجویان صحت ندارد و کذب است.

خاکساری اضافه نمود: بعد از مشورت با مسئولین استانی به این نتیجه رسیدیم که شرایط دانشگاه در شرایط مساعدی واقع شده است و اوضاع استان نیز تقریبا سفید است؛ بنابراین به این نتیجه رسیدیم که امتحانات را حضوری برگزار کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: بیشتر دانشگاه های علوم پزشکی امتحانشان را به صورت حضوری برگزار می نمایند بنابراین ما هم این روش را انتخاب کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امتحانات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حضوری برگزار می گردد ، خبر ابتلای چند تن از دانشجویان به کرونا کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود حضوری برگزار می گردد ، خبر ابتلای چند تن از دانشجویان به کرونا کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید