اپل iOS 14.7.1 و iPadOS 14.7.1 را منتشر کرد

به گزارش وبلاگ پیوست، اپل نسخه تازهی از سیستم عامل های iOS و iPadOS را به نام iOS 14.7.1 و iPadOS 14.7.1 منتشر کرد. اپل در این نسخه تازه باگی را مانع باز کردن قفل اپل واچ می شد، برطرف نموده است. این باگ در زمانی که این ساعت هوشمند به گوشی های دارای سنسور تشخیص اثر انگشت تاچ آیدی متصل است، مانع از بازکردن قفل این ساعت به صورت اتوماتیک می شد.

اپل iOS 14.7.1 و iPadOS 14.7.1 را منتشر کرد

این نسخه های تازه به صورت اتوماتیک بر روی دستگاه های شما نصب خواهد شد. بعلاوه شما می توانید که با رفتن به قسمت Settings و سپس General و بعد انتخاب Software Update، این به روزرسانی های تازه را بر روی دستگاه های خود نصب کنید.

در قسمت مربوط به تغییرات اجرا شده در این نسخه های تازه به این موضوع اشاره شده است که اپل در این نسخه تازه مسئله ای را که مانع از باز شدن قفل اپل واچ می شد، برطرف نموده است. گویا کاربران در زمان اتصال اپل واچ به آیفون های دارای سنسور تشخیص انگشت تاچ آیدی نمی توانستند که قفل اپل واچ خود را به صورت اتوماتیک باز نمایند.

همان گونه که در خبر ها خوانده اید اپل به تازگی نسخه 14.7 از سیستم عامل iOS و iPadOS را منتشر نموده است. در نتیجه دو سیستم عامل iOS 14.7.1 و iPadOS 14.7.1 جایگزین این دو سیستم عامل تازه خواهند شد. البته باید بگوییم که اپل چند روز بعد از عرضه iOS 14.7، سیستم عامل iPadOS 14.7 را منتشر کرد.

اپل بعلاوه در حال آنالیز و آزمایش نسخه های بتا از سیستم عامل های iOS 15، iPadOS 15، tvOS 15 و watchOS 8 است. انتظار داریم که در پاییز سال جاری نسخه نهایی این سیستم عامل ها برای تمامی کاربران منتشر گردد.

منبع: Appleinsider

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل iOS 14.7.1 و iPadOS 14.7.1 را منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل iOS 14.7.1 و iPadOS 14.7.1 را منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید