ایران به روایت گردشگر های صرب

به گزارش وبلاگ پیوست، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت 19 آگوست (29 مردادماه) روز جهانی عکاسی، رایزنی فرهنگی ایران در بلگراد اقدام به برپایی نمایشگاه سه بُعدی مجازی عکس ایران با عنوان ایران از نگاه لنز دوربین تو خواهد نمود.

ایران به روایت گردشگر های صرب

این نمایشگاه مجموعه ای از تصاویر برگزیده ارسالی از گردشگر های صرب است که به کشور ایران سفر نموده و از جاذبه های گردشگری ایران عکاسی نموده اند.

علاقه مندان حضور در این نمایشگاه عکس هایی را که در سفر به ایران با دوربین خود انداخته اند به همراه نام عکاس، تاریخ و شرح عکس به آدرس پست الکترونیک رایزنی فرهنگی کشورمان ارسال کردند تا پس از انتخاب در نمایشگاه مجازی به نمایش گذاشته گردد.

بسیاری پس از سفر به کشور ایران و ثبت خاطرات خود، عکس های خود را در صفحات اجتماعی و یا چاپ در نشریات گردشگری و نوشتن سفرنامه از کشور ایران به عنوان یک کشور عظیم و با فرهنگ غنی، امن و با جاذبه های گردشگری بی نظیر یاد نموده و به دیگران توصیه می نمایند که به ایران سفر نمایند.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از تاریخ 29 تیرماه به مدت یک ماه به سایت رایزنی فرهنگی ایران در بلگراد به نشانی www.iran.rs مراجعه نمایند.

منبع: گردشبان

به "ایران به روایت گردشگر های صرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران به روایت گردشگر های صرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید