ببینید ، درمان واریس با طب سنتی

به گزارش وبلاگ پیوست، واریس نوعی بیماری است که در آن رگ ها بیشتر در ناحیه پاها و ران متورم و بزرگ می شوند. حدود 20 درصد از افراد میانسال به بیماری واریس مبتلا هستند.

ببینید ، درمان واریس با طب سنتی

به گزارش وبلاگ پیوست آنلاین، اولین و مهم ترین راه برای درمان واریس، داشتن فعالیت بدنی است. ورزش کردن به طور مرتب باعث گردش خون در رگ ها بخصوص در ناحیه پا می گردد.

وقتی فشارخون کم گردد، مسلم است که به بهبود واریس یاری زیادی می نماید. برترین ورزش ها برای درمان واریس با طب سنتی شنا کردن، پیاده روی، دوچرخه سواری و یوگا است.

یکی دیگر از راه های درمان واریس در طب سنتی استفاده از یخ و یا آب سرد است. شما وقتی به یکبار پاها را در یک لگن آب سرد قرار می دهید و یا بر روی رگ ها یخ می زنید، به بدن شوک وارد می گردد. البته برای درمان واریس با آب سرد و یا یخ باید به طور مداوم این کار را انجام دهید. در طی روز 10 دقیقه آن را تکرار کنید.

استفاده از سرکه سیب می تواند به بهبود رگ های واریسی یاری زیادی کند. نوشیدن یک لیوان آب با دو قاشق غذاخوری سرکه سیب در بلند مدت به درمان این عارضه یاری زیادی می نماید.

تحقیقات نشان می دهد سرکه سیب باعث کاهش فشارخون بالا و کلسترول مضر می گردد. بعلاوه با از بین بردن باکتری های مضر در رگ ها باعث بهبود جریان خون می گردد

برای درمان واریس پا با طب سنتی باید نحوه غذاخوردن خود را هم تا حدودی تغییر دهید. غذاهایی که سرشار از پتاسیم هستند، تا حد زیادی به کاهش احتباس آب در بدن یاری می نمایند.

در طب سنتی برای درمان واریس می توانید از روغن زیتون بهره ببرید. ماساژ دادن ناحیه ای که رگ های آن غیرطبیعی و متورم است، با روغن زیتون می تواند باعث بهبودی آن گردد. برای این کار یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را با یک کپسول ویتامین E ترکیب نموده و روی رگ های واریسی بریزید. به مدت 10- 20 دقیقه آن را ماساژ دهید. این روش را حداقل برای دو ماه هر روز تکرار کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، درمان واریس با طب سنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، درمان واریس با طب سنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید