شرح وزارت خارجه درباره حواشی ملاقات امیرعبداللهیان با همتای روسی: لاوروف در مکان استقبال منتظر وزیر خارجه کشورمان بوده

به گزارش وبلاگ پیوست، رئیس هیأت دقایقی در داخل خودرو منتظر ملحق شدن دیگر اعضای اصلی هیأت همراه می ماند و در هوای بارانی مسکو همتای او نیز در مکان استقبال منتظر وزیر خارجه کشورمان بوده است.

شرح وزارت خارجه درباره حواشی ملاقات امیرعبداللهیان با همتای روسی: لاوروف در مکان استقبال منتظر وزیر خارجه کشورمان بوده

سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد بعضی حواشی مطرح شده در ملاقات امیرعبداللهیان با لاوروف گفت: بعضی که با انگیزه های مختلف از ارتباطات و تبادل هیأت های جمهوری اسلامی ایران با طرف های مختلف نگرانند، دنبال حاشیه سازی های ناشیانه هستند.

به گزارش ایلنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال وبلاگ پیوست در مورد بعضی حواشی مطرح شده در مورد ملاقات اخیر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه از روسیه گفت: به طور طبیعی رئیس هیأت دقایقی در داخل خودرو منتظر ملحق شدن دیگر اعضای اصلی هیأت همراه می ماند و در هوای بارانی مسکو همتای او نیز در مکان استقبال منتظر وزیر خارجه کشورمان بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: بعضی که با انگیزه های مختلف اصولا از ارتباطات و تبادل هیأت های جمهوری اسلامی ایران با طرف های مختلف نگرانند، دنبال حاشیه سازی های ناشیانه هستند، خصوصا در شرایطی که با سفری بسیار پیروز و دارای ابعاد سیاسی، مالی و راهبردی و موضوعات مهم منطقه ای هم روبرو شوند.

وی اضافه کرد: مذاکرات عمومی، خصوصی، کنفرانس خبری و دور بعدی مذاکرات دو هیأت حدود 4 ساعت در فضایی بسیار مثبت و مذاکراتی جدی انجام می گردد و از ملاقاتهای بسیار نتیجه بخش دو وزیر خارجه بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه از حاشیه سازان خواست گزارش منتشر شده به وسیله سایت وزارت امور خارجه روسیه مشتمل بر اظهارات وزیر خارجه این کشور در مورد اهمیت و موضوعات بسیار مهم مطرح شده در گفتگوهای مفصل دو وزیر امور خارجه را نیز ملاحظه نمایند.

منبع: عصر ایران

به "شرح وزارت خارجه درباره حواشی ملاقات امیرعبداللهیان با همتای روسی: لاوروف در مکان استقبال منتظر وزیر خارجه کشورمان بوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح وزارت خارجه درباره حواشی ملاقات امیرعبداللهیان با همتای روسی: لاوروف در مکان استقبال منتظر وزیر خارجه کشورمان بوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید