خبرنگاران کارگاه تولید شوینده های غیر بهداشتی در سبزوار مهروموم شد

به گزارش وبلاگ پیوست، سبزوار- خبرنگاران- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: با پیگیری مستمر بازرسان این نهاد یک کارگاه بزرگ تولید مواد شوینده و ضدعفونی غیربهداشتی در این شهر مهروموم شد.

خبرنگاران کارگاه تولید شوینده های غیر بهداشتی در سبزوار مهروموم شد

علی امیدبخش عصر جمعه در گفتگو با خبرنگار وبلاگ پیوست اضافه نمود: در این کارگاه محصولات تولیدی مواد شوینده با یک نام تجاری تهیه و روانه بازار می شد که با هماهنگی قضایی و نیروی انتظامی مورد بازرسی قرار گرفته و مهروموم شد.

وی ادامه داد: با ارسال نمونه تولیدات این کارگاه به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و انجام آزمایش های لازم مشخص شد نمونه ها با ضوابط جاری و شاخص های ملی مصوب مطابقت ندارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: پرونده این واحد متخلف پس از تنظیم گزارش بازرسی، برای صدور حکم به مرجع قضایی شهرستان ارسال شد.

وی اضافه نمود: هفته گذشته نیز دو انبار سیمان و مواد غذایی احتکار شده در سبزوار کشف شد که پرونده متخلفان پس از تنظیم گزارش بازرسی، برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

امیدبخش ادامه داد: واحدهای بازرسی و نظارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده های دامی نظارت دارند و با تخلفات برخورد می کنند و سامانه تلفنی 124 نیز آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

17 هزار واحد صنفی زیر نظر 42 اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کارگاه تولید شوینده های غیر بهداشتی در سبزوار مهروموم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارگاه تولید شوینده های غیر بهداشتی در سبزوار مهروموم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید