درخت، می تواند حیوان خانگی باشد؟!

به گزارش وبلاگ پیوست، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، پائول کژاک در کتاب درخت من، حیوان خانگی دوست داشتنی داستان ابیگِیل کوچولو را روایت می نماید که دلش می خواهد یک حیوان خانگی برای روز تولدش داشته باشد؛ اما درخت انتخابِ چندان مناسبی به عنوان حیوان خانگی به نظر نمی رسد.

درخت، می تواند حیوان خانگی باشد؟!

صبح روز تولد، ابیگِیل با عجله دست وصورتش را شست، پشت میز صبحانه نشست و درخواستش را عنوان نمود. او دلش می خواست خودش کادوی تولدش را انتخاب کند و قطعاً انتخاب او چیزی نبود جز یک درخت؛ اما آیا درخت، می تواند حیوان خانگی باشد؟!

در نهایت مامان و بابا به قولی که به ابیگِیل دادند، عمل کردند، او را به گلخانه بردند تا با همدیگر برای هدیۀ تولد، یک درخت انتخاب نمایند؛ باید داستان را بخوانیم تا ببینیم ابیگِیل چطور با حیوان خانگی اش زندگی می نماید!

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

همه با تعجب پرسیدند: چی می خواهی؟

درخت، درخت ها برترین حیوان های خانگی در دنیا هستند.

مادرش گفت: اما درخت که حیوان خانگی نیست.

ابیگِیل گفت: البته که هست. ساکت است. مراقبت ازش راحت است. تازه مگر می توانید حیوان خانگی دیگری نام ببرید که به شما در نفس کشیدن یاری کند؟

انتشارات برکه کتاب درخت من، حیوان خانگی دوست داشتنی به قلم پائول کژاک با ترجمه الناز عارفی را با شمارگان هزار نسخه و به بهای 63 هزار تومان عرضه نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "درخت، می تواند حیوان خانگی باشد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخت، می تواند حیوان خانگی باشد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید