درددل های مسی بعد از ترک پاری سن ژرمن ، اتفاقی که برای نیمار و امباپه هم افتاد

به گزارش وبلاگ پیوست، لیونل مسی در مصاحبه ای در خصوص جدایی خود از باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن صحبت نموده است.

درددل های مسی بعد از ترک پاری سن ژرمن ، اتفاقی که برای نیمار و امباپه هم افتاد

به گزارش وبلاگ پیوست به نقل از مارکا، لئو مسی در مصاحبه ای با بی این اسپورت در خصوص جدایی خود از پاری سن ژرمن گفت: من به پاریس آمدم زیرا این باشگاه را دوست داشتم و دوستان و افراد زیادی را اینجا می شناختم؛ بازیکنانی که بعضی از آنها هم تیمی هایم از تیم ملی بوده اند یا کسانی که قبلا در تیم های باشگاهی با آنها همبازی بوده ام. به نظرم می رسید که آنجا فراتر از یک باشگاه فوتبال است و می توانم سازگاری بسیار آسان تری نسبت به سایر تیم هایی که می توانستم به آنها بروم داشته باشم، به همین علت بود که تصمیم گرفتم به این باشگاه بروم.

او با بیان اینکه دورانی که در فرانسه گذرانده گاهی سخت بوده است، ادامه داد: حقیقت این است که شرایط بسیار دشواری بود، خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتم. با اینکه افرادی را آنجا می شناختم و با آنها دوستی داشتم، اما انطباق دادن خود با یک تغییر نو سخت و پیچیده است. من دیر به باشگاه رسیدم و در اردوی پیش فصل حضور نداشتم. باید خود را در آنجا با یک شهر نو وفق می دادم که هم برای من و هم خانواده ام سخت و شرایط خیلی پیچیده ای بود.

اما به گفته فوق ستاره آرژانتینی، اوضاع آنطور که او می خواست پیش نرفت: پس از مدتی، مردم طور دیگری با من رفتار کردند. بیشتر تماشاگران پاری سن ژرمن همچنان با من مثل قبل بودند، اما رفتار بعضی از طرفداران عوض شد. این اتفاق قبلاً در خصوص نیمار یا امباپه نیز اتفاق افتاده بود. من خاطرات همه افرادی را که به من احترام می گذارند حفظ خواهم کرد، همانطور که از زمان ورودم همواره به همه احترام گذاشته ام.

  • عکس | پیغام غافلگیرکننده ای که رونالدو از رقیب دیرینه اش دریافت کرد
  • تاریخ سازی نو برای رونالدو | هرگز از تیم ملی پرتغال دست نمی کشم
  • ادعای جالب ستاره رئال مادرید | در عرصه های بین المللی شناخته نمی شوم جز با این کار
منبع: همشهری آنلاین

به "درددل های مسی بعد از ترک پاری سن ژرمن ، اتفاقی که برای نیمار و امباپه هم افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درددل های مسی بعد از ترک پاری سن ژرمن ، اتفاقی که برای نیمار و امباپه هم افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید