در مکالمه دیشب رونالدو و امباپه چه گذشت؟

به گزارش وبلاگ پیوست، تردید های زیادی در خصوص متن مکالمه کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه در جریان مسابقه دیشب وجود دارد.

در مکالمه دیشب رونالدو و امباپه چه گذشت؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پیوست، کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه شب گذشته در جریان ملاقات دو تیم پرتغال و فرانسه در لیگ ملت های اروپا به مصاف هم رفتند و گپ و گفت آنها در وسط زمین باعث بروز شایعات فراوانی شده است. قبل از تقابل شب گذشته، رونالدو و امباپه تنها در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 ملاقات نموده بودند که رونالدو در ترکیب رئال مادرید نقش مهمی در حذف پاری سن ژرمن و امباپه جوان ایفا نموده بود.

کوریره دلاسرا مدعی شد ممکن است مکالمه آنها در خصوص احتمال انتقال رونالدو به پاری سن ژرمن باشد، اما هواداران یوونتوس امیدوارند رونالدو بتواند یک ستاره دیگر را برای انتقال به تورین متقاعد کند، اتفاقی که در خصوص ماتیس دی لیخت نیز در تابستان سال 2019 رخ داد و تماس رونالدو نقش مهمی در رد پیشنهاد بارسلونا از سوی مدافع هلندی داشت.

اما اسکای اسپورتس مدعی شد رونالدو در جریان مکالمه کوتاه خود با امبتپه تنها توصیه های در خصوص آینده به این ستاره جوان و فرانسوی داشته و در واقع گفت و گو از این فراتر نرفته است. به هر حال بر کسی پوشیده نیست که کیلیان امباپه علاقه زیادی به ستاره پرتغالی دارد و حتی چند سال قبل تصویری از دوران کودکی خود منتشر کرد که دیوار اتاق امباپه مملو از تصاویر رونالدو بوده است. مهاجم تیم ملی فرانسه بلافاصله بعد از اتمام بازی تصویری از خود در کنار رونالدو منتشر نموده و کاپیتان تیم ملی پرتغال را اسطوره خود خطاب کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "در مکالمه دیشب رونالدو و امباپه چه گذشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مکالمه دیشب رونالدو و امباپه چه گذشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید