درگیری اپل با رئیس سابق اپ استور!

به گزارش وبلاگ پیوست، زومیت نوشت: فیلیپ شومیکر، مدیر سابق آنالیز برنامه ها در اپ استور، رئیس کنونی این فروشگاه را عامل پیشرفت نکردن آن دانست.

درگیری اپل با رئیس سابق اپ استور!

اخیراً بعضی توسعه دهندگان، شکایت هایی از اپ استور اپل مطرح نموده اند که باعث شد غول فناوری اهل کوپرتینو برای کاهش نارضایتی ها به فکر اعمال بهبود باشد. یکی از مدیران سابق اپ استور معتقد است تا زمانی که فیل شیلر مسئولیت این واحد را بر عهده دارد، هیچ پیشرفتی در آن رخ نخواهد داد.

فیلیپ شومیکر در سال 2009 بخش آنالیز اپلیکیشن های اپ استور را راه اندازی کرد و تا سال 2019 مدیریت این واحد را بر عهده داشت. او در مصاحبه ای با MobileGamer بیان کرد مشکل عقب ماندن فروشگاه اپل، فیل شیلر است. WccfTech می نویسد، درحالی که دستورالعمل های آنالیز اپ استور در طول زمان تغییر می نمایند، تناقضات زیادی وجود دارد که باعث ناامیدی توسعه دهندگان شده است. شومیکر شرح می دهد ابزارهای هوش مصنوعی می توانند به راحتی 80 درصد از کار واحد آنالیز فروشگاه برنامه اپل را انجام دهند اما ظاهراً فیل مخالف اتوماسیون است و در عوض از نیروی کار انسانی برای آنالیز همه برنامه ها استفاده می نماید.

شومیکر اعتقاد دارد برای بهبود اپ استور اپل، فیل شیلر باید از مدیریت این بخش کنار گذاشته گردد. مدیر سابق اپ استور بعلاوه اعلام نموده اگر فیل از جایگاه خود کناره گیری کند، خودش امور را در دست گرفته و اقداماتی را ارائه خواهد داد که مدیر اپل را مجبور به انجام تغییرات کند. رئیس سابق واحد آنالیز برنامه ها در اپ استور بعلاوه گفت غول فناوری کوپرتینویی در سال 2009 مستحق دریافت کارمزد 30 درصدی از توسعه دهندگان بود اما اکنون سال 2023 است و همه چیز باید متفاوت باشد.

از نظر شومیکر حتی درصورتی که اپل تصمیم بگیرد کارمزد دریافتی از توسعه دهندگان در اپ استور را به 5 درصد کاهش دهد، این رقم برای پوشش هزینه های عملیاتی بازاریابی، آنالیز و موارد دیگر کافی خواهد بود. مدیرسابق اپ استور می گوید اگر فیل شیلر از جایگاه خود کنار گذاشته گردد، جان تازه ای به فروشگاه برنامه اپل اپل دمیده خواهد شد و تغییرات جالبی در آن خواهیم دید.

شومیکر ادعا می نماید کار در اپل تحت مدیریت فیل شیلر سخت است، زیرا او به کارکنان و بچه ها آن ها توهین می نماید؛ به طوری که بعضی از آن ها متعجب می شوند که چرا هنوز در این شرکت کار می نمایند!

227227

منبع: خبرآنلاین

به "درگیری اپل با رئیس سابق اپ استور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری اپل با رئیس سابق اپ استور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید