دفاع مشکوک نبی از کی روش

به گزارش وبلاگ پیوست، روز گذشته بالاخره مسوولان فدراسیون فوتبال از غار بیرون آمدند و مهدی محمدنبی، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در برنامه ای تلویزیونی حاضر شد تا درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی شرح دهد؛ با این وجود نبی نه تنها درباره عملکرد تیم ملی فوتبال و ضعف های آن چیزی را نپذیرفت، بلکه به گونه ای از کارلوس کی روش دفاع کرد که گویی تیم ملی فوتبال مانند ژاپن و استرالیا از گروهش صعود نموده یا همانند مراکش تا نیمه نهایی جام پیش رفته!

دفاع مشکوک نبی از کی روش

دست راست رییس فدراسیون در حالی از واژه هایی همانند عملکرد خوب استفاده می کرد و معتقد بود در مقابل انگلیس اگرچه شش خوردیم، اما دو گل هم زدیم که گویی یادش رفته چگونه قبل از آغاز جام جهانی مدام بر طبل صعود می کوبیدند و دم از تاریخ سازی می زدند، اما حالا منطق شان این است که دیگر تیم ها از جمله فرانسه هم دفاع می نمایند (!).

البته فرار رو به جلو و آسمان ریسمان بافتن های آقای نایب رییس به اینجا ختم نشد بلکه او نظرسنجی های تلویزیون درباره عملکرد ضعیف تیم ملی را هم زیر سوال برد و آن ها را ربات خواند! نبی در واکنش به اینکه در برنامه های مختلف صداوسیما بیش از 70 درصد مردم گفته اند کی روش نباید بماند، گفت این آرا کار ربات هاست!

واقعا معلوم نیست مسوولان فدراسیون فوتبال چه تصوری از طرفداران فوتبال دارند که نقدها را با چنین حرف های بی پایه ای پاسخ می دهند. تعیین نیست چرا باید دایره مربیان برای فوتبال ایران در شخص کی روش خلاصه گردد؟ آیا این سبک دفاع کردن از سرمربی تیم ملی منطقی است یا باید به پشت پرده شک کرد که چه رابطه ای بین این افراد هست؟ نایب رییسی که باید در مقام پاسخگویی باشد و خودش علت عملکرد ضعیف سرمربی تیم ملی را از او بپرسد، با این سبک دفاع کردن مشکوک باعث تعجب بیشتر می گردد. او در حالی از لزوم ثبات حرف می زند که اسکوچیچ که تیم ملی را به جام جهانی برد، به وسیله همین افراد کنار گذاشته شد یا با همین کادر مدیریتی سرمربی تیم ملی فوتبال زنان قرارداد سه ماهه بسته اند! اما وقتی پای منافع به میان می آید دم از ثبات و ماندگاری می زنند؛ مفهومی که گویی بر مبنای ماندن یا رفتن کی روش تعبیر می گردد و همه چیز برای فدراسیون نشین ها، در حضور شخصی خلاصه شده که بعد از یک دهه حضور در فوتبال ایران، جز حذف از تورنمنت ها آورده دیگری نداشته

منبع: فرارو

به "دفاع مشکوک نبی از کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع مشکوک نبی از کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید