دلایل رجحان بلوک های سیمانی مجتمع راد نسبت به سایر تولید کنندگان بلوک

به گزارش وبلاگ پیوست، بلوک سیمانی، یکی از پر کاربرد ترین و رایج ترین مصالح مورد استفاده در انواع ساخت و ساز است و دارای انواع گوناگونی چون بلوک سبک، بلوک سنگین و بلوک نیمه سبک می باشد. بلوک های سیمانی از متریال های گوناگونی چون سیمان پرتلند، شن و ماسه، آب و سایر مواد افزودنی تشکیل شده اند و دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی در سازه هستند. بلوک های سیمانی از طریق مجموعه ها و کارگاه های بسیار زیادی در سرتاسر کشور تولید شده و بر اساس سفارش مشتریان، در ابعاد و اندازه های گوناگونی عرضه می شوند. کیفیت به کار رفته در ساخت و تولید این بلوک ها در تمامی شرکت ها یکسان نبوده و برخی از آن ها دارای کیفیت و رجحان بیشتری نسبت به سایر بلوک های سیمانی می باشند. از تمامی شرکت های تولید کنندگان بلوک سیمانی که تمامی استاندارد های لازم را در تولید بلوک های با کیفیت با قیمتی بسیار مناسب رعایت می کنند و می توانید لیست قیمت بلوک سیمانی را نیز در وب سایت آن مشاهده نمایید، می توان به شرکت بلوک راد اشاره نمود.

دلایل رجحان بلوک های سیمانی مجتمع راد نسبت به سایر تولید کنندگان بلوک

مجتمع تولیدی بلوک راد

بلوک راد دارای بیش از یک دهه تجربه و تخصص در زمینه تولید انواع بلوک سیمانی بوده و از با کیفیت ترین مواد اولیه در ساخت محصولات خود استفاده می نماید. این مجموعه علاوه بر تولید انواع بلوک های سیمانی، بیش از 12 نوع محصولات مختلف بتنی و همچنین کول چاه را نیز در محصولات خود قرار داده و از فزونین تجهیزات و ماشین آلات به روز دنیا جهت تولید محصولات بتنی خود به کار می گیرد. مجموعه بلوک راد دارای ویژگی هایی در رابطه با تولید بلوک های سیمانی خود است که سبب فزونی این مجموعه نسبت به سایر تولید نمایندگان شده که در ادامه به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

ویژگی و فزونی بلوک های سیمانی مجتمع راد نسبت به سایر تولید نمایندگان بلوک

از جمله دلایلی که می تواند مصداق ادعای فوق باشد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ابعاد بلوک سیمانی

شرکت بلوک راد تمامی بلوک های سیمانی خود را بر اساس ابعاد و میزان های استاندارد تولید کرده و تمامی بلوک های آن دارای ابعاد مناسب و دارای استاندارد های دنیای است. به عنوان مثال تمامی بلوک های سیمانی سنگین تولید شده در این مجموعه دارای ابعاد 40 20 20 بوده و بلوک های سیمانی سبک دارای 3 میزان بزرگ میانه و کوچک هستند که بزرگ ترین ابعاد آن 40 30 20 می باشد. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز می توانید به سایت رسمی بلوک راد مراجعه کرده و صفحه محصولات بتنی را مطالعه نمایید. همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که برخی از بلوک های سیمانی به صورت سفارشی ساخته شده و بر اساس درخواست مشتریان تولید می شوند، بنابراین این دسته از بلوک ها می توانند دارای ابعاد، میزان و چگالی بسیار متفاوتی نسبت به بلوک های استاندارد باشند.

  • شکل ظاهری

حالت و شکل ظاهری انواع بلوک های تولید شده در شرکت بلوک راد، دارای تمامی خصوصیت های استاندارد بوده و هیچگونه برآمدگی، فرو رفتگی و کجی در ابعاد آن وجود نخواهد داشت. تمامی بلوک های تولید شده در این شرکت دارای شکل مستطیلی داشته و می توانند دارای رویه صاف و یا نقش دار و زبری باشند.

  • استحکام و مقاومت

تمامی بلوک های تولید شده در این مجموعه به دلیل رعایت مراحل ساخت و تولیدات آن ها، از مقاومت، دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و مشتریان می توانند با خیالی آسوده از این مصالح جهت انواع ساخت و ساز خود استفاده کرده و استحکام سازه خود را افزایش دهند. بلوک های سیمانی بلوک راد، قادر به تحمل انواع فشار ها و آسیب های وارد شده به سازه بوده و می توانند به راحتی در برابر حوادث طبیعی همچون زلزله از خود مقاومت نشان دهند. بلوک های سیمانی بنا بر چگالی خود دارای کاربرد های متفاوتی هستند و به همین دلیل بلوک های سیمانی سنگین نسبت به بلوک های سیمانی سبک از چگالی بیشتری برخوردار بوده و می توانند تا 140 کیلوگرم بر سانتی متر مربع فشار را بر روی خود تحمل نمایند. اما این بدان معنا نیست که بلوک های سیمانی دیگر از مقاومت پایین تری برخوردار بوده و قابلیت تحمل فشار های سنگین را نداشته باشند. بلکه باید گفت تمامی بلوک های سیمانی تولید شده در مجموعه بلوک راد، با توجه به نوع بلوک بتنی و کاربرد آن ها از مقاومت و استحکام بسیار مناسبی برخوردار بوده و می توانند پس از ترکیب شدن با ملات و ساخت سازه، از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشند.

  • کیفیت مواد اولیه

همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، شرکت بلوک راد در تولید تمامی محصولات خود از جمله تولید کول چاه و انواع بلوک های سیمانی، از فزونین، مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در تولید آن ها استفاده می کند. زیرا عدم استفاده از مواد اولیه نامرغوب در کیفیت نهایی تولید محصول نیز بسیار تأثیر گذار بوده و سبب کاهش چشمگیر مقاومت و استحکام آن می شود.

  • عرضه بلوک سیمانی با قیمت مناسب

توجه به قیمت بلوک سیمانی در مجتمع تولیدی بلوک راد از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که این مجموعه در تلاش است علاوه بر توجه به کیفیت محصولات تولیدی خود، تمامی بلوک های سیمانی و بتنی خود را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه کرده و جلب رضایت مشتریان جزء مهم ترین اهداف این مجموعه می باشد. بنابراین بلوک های سیمانی تولید شده در این شرکت، علاوه بر بهره مندی از کیفیت بسیار بالا، دارای قیمتی بسیار مناسب و منصفانه نیز بوده و قابل اجرا در انواع ساخت و ساز های گوناگون می باشند.

مزایای استفاده از بلوک سیمانی بلوک راد

از جمله مزایای استفاده از محصولات شرکت بلوک راد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این شرکت علاوه بر ارائه انواع محصولات بتنی همچون بلوک های سیمانی و کول چاه، تولید نماینده آن ها نیز بوده و تمامی محصولات خود را با بالا ترین کیفیت تولید و عرضه می کند.
  • استفاده از تجهیزات و ماشین آلات به روز دنیا و بهره مندی از روش های نوین تولید محصولات بتنی و سیمانی.
  • ارائه تخفیفات فصلی در محصولاتی چون کول چاه و بلوک های سیمانی به مشتریان.
  • دریافت قیمتی بسیار منصفانه و مقرون به صرفه ه جهت فروش محصولات بتنی و حمل و نقل آن ها تا محل پروژه.
  • عرضه نماینده مستقیم و بی واسطه بلوک های سیمانی در سبک های متفاوت.

در پایان

شرکت تولیدی بلوک راد، تولید نماینده و ارائه دهنده انواع بلوک های بتنی و کول چاه بوده و همچنین بیش از 12 نوع محصولات سیمانی را نیز در میزان ها و تیپ های گوناگون عرضه می کند. عزیزانی که قصد اطلاع از قیمت بلوک سیمانی و همچنین قیمت و خرید کول چاه را دارند، می توانند علاوه بر تماس با این مجموعه و دریافت اطلاعات از کارشناسان، به صفحه اصلی بلوک راد مراجعه کرده و در بخش محصولات بتنی لیست قیمت بلوک سیمانی را مشاهده نمایند.

منبع: فوت و فن

به "دلایل رجحان بلوک های سیمانی مجتمع راد نسبت به سایر تولید کنندگان بلوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل رجحان بلوک های سیمانی مجتمع راد نسبت به سایر تولید کنندگان بلوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید