رشد Nasdaq با پشتوانه سهام بخش تکنولوژی

به گزارش وبلاگ پیوست، خبرنگاران - Nasdaq روز چهارشنبه در بالاترین حد خود بسته شد و S&P 500 صعود کرد اما به اوج خود نرسید.

رشد Nasdaq با پشتوانه سهام بخش تکنولوژی

شاخص صنعتی داوجونز 48.2 واحد یا 0.14 درصد کاهش یافت و به 35.312.53 واحد رسید ، 0.03 S&P درصد افزایش یافت و به 4524.09 رسید و Nasdaq با 0.33 درصد افزایش به 15309.38 واحد رسید.

سهام بخش تکنولوژی شامل Apple که 0.4٪ افزایش یافت ، Facebook، Amazon و Google همه حدود 0.2 رشد کردند.

خدمات شهری و املاک و مستغلات - بخشهایی که به نام کننده اوراق قرضه یا دفاعی در نظر گرفته می شوند - بهترین عملکرد را داشتند.

کریس گراف ، سرپرست سرمایه گذاری RMB Capital ، گفت: با توجه به اینکه در بهبود اقتصادی به دلیل ویروس کرونا دچار تزلزل می شویم ، مردم در پی جایی خواهند بود که بتوانند بهترین پتانسیل رشد آینده را پیدا کنند.

شاخص های اصلی وال استریت اخیراً به بالاترین حد خود رسیده اند ، شاخص S&P 500 در ماه اخیر چند رکورد را ثبت کرد مهم ترین دلیل آن حمایت های فدرال رزرو است که سرمایه گذاران انتظار ادامه آن را دارند.

گزارشی از ADP که پیش از گزارش اشتغال دولت آمریکا منتشر شد ، نشان داد که کارفرمایان خصوصی در ماه آگوست بسیار کمتر از آنچه انتظار می رفت کارگر استخدام کردند.

مجموعه ای دیگر از داده ها در روز چهارشنبه نشان داد که فعالیت تولیدی ایالات متحده در ماه اوت به طور غیر منتظره در میان رشد شدید سفارش افزایش یافت ، اما میزان اشتغال کارخانه ها احتمالاً به دلیل کمیاب بودن کارگران به کمترین میزان در 9 ماه گذشته کاهش یافت .

.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "رشد Nasdaq با پشتوانه سهام بخش تکنولوژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد Nasdaq با پشتوانه سهام بخش تکنولوژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید