برطرف عمده مسائل واحدهای صنعتی در 2 سال اخیر

به گزارش وبلاگ پیوست، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: طی 2 سال گذشته بسیاری از مسائل واحد های صنعتی با همت دولت و بخش خصوصی برطرف شده است.

برطرف عمده مسائل واحدهای صنعتی در 2 سال اخیر

سید عبدالوهاب سهل آبادی امروز در جمع وبلاگ پیوست با اشاره به روز ملی صنعت در دهم تیرماه، گفت: بسیاری از استان های کشور روز صنعت و معدن را در سالی که گذشت و طی ماه های اخیر برگزار کردند و این رویداد در اصفهان نیز روز چهارشنبه چهارم آبان ماه برگزار می گردد.

او گفت: هدف از برگزاری روز صنعت و معدن این است که جامعه صنعتی توانمندی خود را به رخ بکشد و مسائل جامعه صنعتی را با مسئولان کشوری و استانی مطرح کند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه رویداد صنعت و معدن در سایر استان های کشور تا به امروز به خوبی برگزار شده و مدیران کل صنایع با بخش خصوصی همکاری داشتند، ابراز داشت: امید است برگزاری روز صنعت و معدن در اصفهان نیز به طور شایسته انجام گردد و وفاق، همدلی و همفکری بیشتری را ببینیم.

سهل آبادی توضیح داد: آنچه که رسانه ها می توانند انعکاس دهند توان کشور و توان صنعتی استان اصفهان است، زیرا این استان با داشتن بیش از 9 هزار واحد صنعتی بزرگ، میانه و کوچک اشتغال بسیار خوب مهیا نموده است.

او ابراز داشت: مردم کشور و بیگانگان بدانند که به لطف خدا طی 2 سال گذشته بسیاری از مسائل صنعتی با همت وزارتخانه، تشکل ها و خانه صنعت و معدن پیگیری و برطرف شده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با بیان اینکه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان اصفهان توانست گام بسیار مهمی در راستای پیشرفت واحد های صنعتی و برطرف مسائل بردارد، گفت: به تازگی در خانه صنعت و معدن ایران استعلامی از واحد های صنعتی کل کشور داشتیم تا تعیین گردد کدام ارگان ها با صنایع همکاری داشتند و بر اساس این استعلام رتبه برتر را ستاد تسهیل کشور به دست آورد، زیرا گام های مؤثری در راستای برطرف موانع فراوری برداشته است.

وبلاگ پیوست اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برطرف عمده مسائل واحدهای صنعتی در 2 سال اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف عمده مسائل واحدهای صنعتی در 2 سال اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید