رییس انجمن کمیته اسپینینگ: رو به جلو حرکت می کنیم و در پی تربیت مربیان هستیم

به گزارش وبلاگ پیوست، نسترن سیف الله زاده گفت: خوشبختانه براساس منظره روشنی که ترسیم نموده ایم در پی این هستیم رو به جلو حرکت کنیم.

رییس انجمن کمیته اسپینینگ: رو به جلو حرکت می کنیم و در پی تربیت مربیان هستیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پیوست و به نقل از روابط عمومی انجمن اسپینینگ، نسترن سیف الله زاده درباره جایگاه این کمیته در فدراسیون آمادگی جسمانی اظهار کرد: کمیته ای که ما در آن حضور داریم زیر مجموعه فدراسیون آمادگی جسمانی است.

وی اضافه کرد: بنده نزدیک به چهار سال است ریاست انجمن کمیته اسپینینگ را عهده دار هستم و در این مدت هم اتفاقات بسیار خوشایندی در آن اتفاق افتاده است به طوری که ما را به آینده امیدوار نموده است. البته باید بگویم این رشته در ایران و حتی سایر کشورها یا وجود اینکه ورزش نوپایی است هواداران بسیار زیادی در باشگاه های ورزشی و همینطور در میان ورزشکاران حرفه ای دارد

و با وجود قدم های مثبتی که در این 3 سال و اندی برای رشد و ترقی این رشته برداشته ایم،با تیم حرفه ای کمیته و همینطور حمایت های فدراسیون آمادگی جسمانی به سرپرستی گواری برنامه های هدفمند در تقویم سال نو خود داریم.

رییس کمیته اسپینینگ ادامه داد: مهمترین رویکردمان در بحث آموزش تالیف دو کتاب به روز جهان و انتشار و تدریس این کتب و همینطور تعریف سرفصل های تعیین برای دوره های سمینار و کارگاه توجیهی و مربیگری درجه 3 و درجه 2 و دوره داوری و مدرسی برای آقایان و خانم ها بوده و همینطور با همسان سازی مدرسین سابق سطح علمی قابل قبولی دست پیدا کردیم. این موارد نشان می دهد ما طبق چشم اندازی که از قبل ترسیم نموده ایم بر طبق آن نمودار در حال حرکت رو به جلو هستیم.

سیف الله زاده بیان کرد: در سایر موارد هم به خودکفایی رسیده ایم مانند جنبه طراحی مسابقات و از سایر کشورها که در آنها رقابت هایی جریان دارد به طوری که الگوبرداری نموده ایم و در بحث قوانین داوری و بعلاوه کوچینگ این رشته که آکروسایکل نامگذاری شده تدوین و تایید شده است. به لطف دوستان در کمیته توانستیم اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور را با حضور 22 تیم در سال گذشته برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: با انجمن های کشورهای دیگر هم در حال تعامل هستیم که به زودی نتایج آن را اعلام خواهیم نمود و این تعامل منجر به اتفاقات خوبی در سیستم آموزشی و برگزاری دوره های بین المللی خواهد گشت.

رییس کمیته اسپینینگ در ادامه صحبت های خود توضیح داد: خوشبختانه در بحث مالی هم شرکت داخلی ناوک هم پا و هم سو با ما در این رشته حرکت می نماید. تصمیم داریم با همکاری با این شرکت هم از لوگو مخصوص به خودمان در آینده نزدیک رونمایی کنیم. البته با اینکه بعضی دستگاه های ما وارداتی است اما باز کوشش کردیم تا بخش عمده ای از آن را به وسیله شرکت های داخلی خریداری کنیم تا به این صورت کمکی برای تجهیز استودیوهای استاندارد این رشته در باشگاه های کشور گردد. با فعال بودن 30 استان در سطح کشور و معرفی مسئول کمیته اسپینینگ در تمامی این استان ها راه را برای پیشرفت هموار نموده ایم.

وی بیان کرد: مساله ای که به ما انگیزه فراوانی می دهد تا کار را بهتر از قبل دنبال کنیم این است که مخاطبان زیادی چه در بخش آقایان و چه بانوان در این انجمن فعالیت می نمایند و همین رویکرد را باید جدی تر از گذشته ادامه دهیم تا چه بسا بتوانیم مربیان خوبی هم تربیت کنیم. این رشته بعلاوه مناسب افرادی که مشکل کم بینایی دارند است زیرا ورزشکاران این رشته با توجه به قابلیت دستگاه هایی که ما داریم با آن به تمرین بپردازند.

سیف الله زاده با اشاره به اینکه باید در مدارس و دانشگاه های تربیت بدنی هم این رشته مورد مقبولیت بیشتری قرار بگیرد، گفت: ما معتقدیم باید از دل مدارس، دانشگاه های تربیت بدنی و بعلاوه در فضای مجازی و برگزاری همایش ها و سمینارها این رشته را در ایران ترویج دهیم. باید در مدارس از بچه ها استعداد یابی گردد و کنار آن هم این رشته را به عموم مردم بیشتر از قبل بشناسانیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رییس انجمن کمیته اسپینینگ: رو به جلو حرکت می کنیم و در پی تربیت مربیان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس انجمن کمیته اسپینینگ: رو به جلو حرکت می کنیم و در پی تربیت مربیان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید