سرمربی ایران: انگیزه بازیکنان مهمترین عامل پیروزی ما بود

به گزارش وبلاگ پیوست، هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 6 تیم از دوم فروردین در تهران شروع و تا هشتم فروردین ماه 1400 پیگیری شد.

سرمربی ایران: انگیزه بازیکنان مهمترین عامل پیروزی ما بود

تیم هندبال نوجوانان ایران روز گذشته در ملاقات خاتمهی با پیروزی برابر پاکستان قهرمان این رویداد شد و سهمیه حضور در ملاقاتهای جهانی کسب کرد.

مهدی قشقایی راد سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران پس از پیروزی تیمش در مقابل پاکستان گفت: بازی امروز ما با پاکستان در حکم فینال مسابقات بود و ملاقات فینال همیشه حساسیت های خاص خود را داراست.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران، پس از ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنان تیم خود اضافه نمود: تیم پاکستان یکی از تیم های ریشه دار در هندبال ساحلی آسیا است.

وی اضافه نمود: به اعضای تیم و فدراسیون هندبال پاکستان بابت اعزام برترین و بامهارت ترین بازیکنان به مسابقات تبریک عرض می کنم. ما تیم پاکستان را تحلیل نموده بودیم و به خوبی توانستیم تاکتیک های حمله و دفاع خود را به پاکستان دیکته کنیم.

وی اضافه نمود: انگیزه و خواست بازیکنان مهمترین عوامل پیروزی ما در بازی فینال بود. بازیکنان ما همیشه در پی دستیابی به برترین ها هستند.

قشقایی راد در مورد پیش بینی جایگاه تیم ملی ایران در مسابقات گفت: پس از عهده دار شدن مسئولیت تیم به وسیله من و همکارانم، ما برنامه ای 6 - 8 ساله برای تیم تدارک دیده بودیم، این که تیم پس از حضور در مسابقات آسیایی، مجوز حضور در بازی های جهانی را کسب کند، سپس دستیابی به المپیک جوانان و در نهایت کسب سهمیه حضور در المپیک 2024 به میزبانی نیویورک سر لوحه برنامه ما بوده است.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در خاتمه صحبت هایش گفت: من از ابتدای امر می دانستم که تیم ما در فینال آسیا حضور خواهند داشت و به قهرمانی آسیا خواهند رسید و جزو 4 تیم برتر جهان خواهد بود. امیدوارم بتوانیم برنامه را به برترین نحو پیش ببریم و آمادگی بهتری برای مسابقات جهانی داشته باشیم و بتوانیم به درجه ای لیاقت آن را داریم دست یابیم.

لازم به ذکر است دو تیم برتر مسابقات بزرگسالان و دو تیم برتر مسابقات نوجوانان جواز حضور در مسابقات جهانی هندبال ساحلی که در ماه ژوئن در یونان برگزار می گردد را کسب کردند. هر دو تیم بزرگسالان و نوجوانان ایران سهیمه حضور در این رویداد را بدست آوردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمربی ایران: انگیزه بازیکنان مهمترین عامل پیروزی ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ایران: انگیزه بازیکنان مهمترین عامل پیروزی ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید