محبی در تبادل نظر با استقلال ویترین بزرگی را از دست داد ، قلعه نویی پدر فوتبالی من است

به گزارش وبلاگ پیوست، بازیکن تیم استقلال تهران گفت: با این شکلی که ما فوتبال بازی می کنیم، این مربی که داریم و سال گذشته هم با سرمربیگری فرهاد مجیدی بدون باخت قهرمان شدیم، واقعا حیف است در آسیا نباشیم . دیگر چیزی برای گفتن نمی ماند و واقعا متاسف هستم.

محبی در تبادل نظر با استقلال ویترین بزرگی را از دست داد ، قلعه نویی پدر فوتبالی من است

محمد محبی در گفت و گو با وبلاگ پیوست درخصوص اینکه استقلال به عنوان قهرمان بدون شکست ایران به علت پرداخت نشدن بدهی استراچامونی نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، گفت: ما انتظار داشتیم این مشکل حل گردد اما متاسفانه حل نشد. این کار مدیریتی بود اما متاسفانه حل نشد. چه بگویم؟ چیزی برای گفتن ندارم.

وی ادامه داد: با این شکلی که ما فوتبال بازی می کنیم، این مربی که داریم و سال گذشته هم با سرمربیگری فرهاد مجیدی بدون باخت قهرمان شدیم، واقعا حیف است در آسیا نباشیم . دیگر چیزی برای گفتن نمی ماند و واقعا متاسف هستم.

بازیکن استقلال درخصوص اینکه به عنوان یک ملی پوش شاید یکی از انگیزه هایش از آمدن به این تیم، حضور در مسابقات بین المللی مثل لیگ قهرمانان آسیا بود، گفت: بله دیگر. لیگ قهرمانان آسیا مانند لیگ قهرمانان اروپا یک ویترین است. چه تیم هایی در این مسابقات شرکت می نمایند. النصر با کریستیانو رونالدو ، الهلال با آن همه ستاره و تیم های ژاپنی و کره ای، چند تیم اماراتی و قطری می آیند. واقعا حیف است و متاسف هستم استقلال چنین ویترین بزرگی را از دست داد.

محبی درمورد مقصر این اتفاق، شرح داد: بازیکن که مقصر نیست. این کارها مربوط به مدیریت است که باید انجام می شد. 3-2 ماه زمان داشتند و حتی بالادستی ها نیز یاری نکردند. واقعا متاسف هستم.

وی درخصوص اردوی اخیر تیم ملی، گفت: اردوی خوبی بود. برای خود من هم خیلی خوب بود و امیدوارم ادامه داشته باشد.

بازیکن تیم ملی درمورد کار کردن زیرنظر امیر قلعه نویی، پاسخ داد: امیرخان کسی بود که مرا از لیگ یک به لیگ برتر آورد. وقتی در شاهین بوشهر بودم و با این تیم به لیگ برتر آمدم، در همان سال قلعه نویی مرا به سپاهان آورد و از اولین بازی به من ثابت بازی داد. یک جورهایی حکم پدر فوتبالی ام را دارد. از او ممنون هستم و امیدوارم همواره سالم، تندرست و زندگی پر از پیروزیتی داشته باشد.

محبی درمورد مهترین برنامه اش در سال 1402، گفت: باید بازی به بازی جلو برویم تا در لیگ و جام حذفی پیروز باشیم و در خاتمه فصل بتوانیم دل طرفداران را شاد کنیم. سپس امیدوارم بتوانیم برای تیم ملی مثمرثمر باشیم.

وی درمورد رقابت پایاپای با سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول، مطرح کرد: فوتبال است دیگر و با پایاپای بودن مجذوب کننده می گردد. امیدوارم این روند تا هفته آخر ادامه داشته باشد و هرکس لیاقت دارد، قهرمان گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "محبی در تبادل نظر با استقلال ویترین بزرگی را از دست داد ، قلعه نویی پدر فوتبالی من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی در تبادل نظر با استقلال ویترین بزرگی را از دست داد ، قلعه نویی پدر فوتبالی من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید