شما دستیاران فرهاد مجیدی را می شناسید؟ ، جبران 10 امتیاز اختلاف با پرسپولیس غیرممکن است

به گزارش وبلاگ پیوست، پیشکسوت تیم استقلال تهران می گوید تا زمانی که معین نشود دستیاران فرهاد مجیدی چه کسانی هستند نمی توان نسبت به موفقیت این تیم و نتیجه گیری صحبت کرد.

شما دستیاران فرهاد مجیدی را می شناسید؟ ، جبران 10 امتیاز اختلاف با پرسپولیس غیرممکن است

به گزارش وبلاگ پیوست ، حسن روشن پیشکسوت تیم استقلال در رابطه با حال و روز کنونی تیم استقلال به وبلاگ پیوست گفت: استقلال مثل خیلی از باشگاه های دیگر فوتبال ایران بسیار آشفته است و جلسه ای هم در این رابطه با مدیرعامل برگزار کردیم. واقعیت این است که ایشان در راس امور مدیریتی اقدامات درستی را انجام می دهد.

روشن عنوان نمود: به نظر من صحبت بعضی نادرست است که می گویند در شرایط فعلی تیم باید جمع و جور گردد. هر کسی آمد اول به تیم فکر کرد، وقتی تیم می برد می گفتند این مدیریت خوب است اما وقتی می باخت می گفتند این مدیریت فایده ای ندارد. اما مدیریت جدید بیشتر به باشگاه فکر می نماید تا تیم.

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: یکی از اهداف ما پیشکسوتان این است که باشگاه درست گردد. اگر این اتفاق بیفتد تیم هم به طور اتوماتیک وار درست گردد. این درست شدن تمامی امور و کمیته های دیگر باشگاه را هم در برمی گیرد از جمله کمیته بانوان. در راستای درست شدن باشگاه، پیشکسوتان هم صندلی واقعی خود را پیدا نموده اند و آموزشگاه باشگاه هم که قبلا مسائل زیادی داشت سر و سامان یافته است. مدیریت جدید تمامی این موارد را جمع بندی کرد.

وی ادامه داد: سعادتمند کمپ استقلال را گرفت و سرو سامان داد. اکنون همه چیز در حال انتقال به آنجاست. به هر حال زمانی که متوجه شدم مدیریت جدید راجع به درست شدن باشگاه صحبت می نماید بسیار خرسند شدم چرا که پیش از این فقط تیم اهمیت داشت که این طرز تفکری بسیار اشتباه بود.

پیشکسوت استقلال بیان داشت: اما در رابطه با شانس قهرمانی استقلال باید بگویم با توجه به اختلاف 10 امتیازی اصلا چنین چیزی امکان ندارد. بحث نتوانستن نیست. اول اینکه معین نیست که آیا با شرایط کنونی لیگ برگزار می گردد یا خیر. همه چیز نامعین به نظر می رسد. از سویی دیگر شرایط باشگاه استقلال به آن صورت نیست که تعریف معینی برای کادرفنی آن وجود داشته باشد.

روشن تاکید نمود: حداقل من نمی دانم فرهاد مجیدی چه کسانی را در کادر مربی گری خود گنجانده است. آیا او پسرخاله هایش را به کادر فنی آورده یا اینکه واقعا افرادی زبده در در این کادر حضور دارند؟ اگر زبده و حرفه ای باشد حتی اگر پسرخاله اش هم باشد هیچ مسئله ای ندارد.

وی یادآور شد: زمانی که بدانیم کادر فنی استقلال دقیقا چه کسانی هستند آنگاه می توانیم به این فکر کنیم که آیا این تیم می تواند نتیجه بگیرد یا خیر. نتیجه دریافت در استقلال هم لزوما به این معنا نیست که 10 امتیاز اختلاف با تیم اول جدول جبران گردد.

مهاجم سال های دور استقلال اعلام نمود: استقلال باید تمامی بازی های باقی مانده اش را ببرد و بعد از آن چه پیش می آید را نمی دانم. اکنون بحث بر سر نتیجه دریافت استقلال است نه قهرمان شدن. ولی با تمام این اوصاف باید بگویم استقلال کار بسیار سختی برای نتیجه دریافت دارد. اگر نمی توانم در رابطه با نتیجه دریافت یا ندریافت استقلال نظر بدهم به این دلیل است که اصلا نمی دانم دستیاران فرهاد مجیدی چه کسانی هستند. شما می دانید؟

پیشکسوت استقلال ادامه داد: نه اطلاعی در رابطه با مربی دروازه بانان این تیم داریم و نه می دانیم مربی بدنساز استقلال چه کسی است. تنها چیزی که خوب می دانیم این است که فرهاد مجیدی سرمربی گری استقلال را بر عهده دارد. امیدوارم تیم او پیروز باشد اما یک نفره بودن، اداره امور کار را خیلی سخت می نماید و بسیار مشکل است که با چنین شرایطی بتواند پیروز باشد. من همواره این را گفته ام.

روشن در رابطه با احتمال برگزاری لیگ و یا نیمه تمام ماندن آن نیز گفت: حتی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم صلاحیت این را ندارند که بگویند لیگ باید برگزار گردد یا خیر. این بر عهده ستاد ملی مبارزه با کرونا است. اگر قرار است لیگ برگزار گردد باید دلایل آن به صراحت عنوان گردد و اگر قرار هم بر این باشد که نیمه تمام اعلامش نمایند باز هم باید دلایل آن را بگویند.

وی توضیح داد: به هر حال اگر مجوز صادر گردد قطعا صلاح بر این است که بازی ها برگزار گردد اما اگر چنین چیزی نبود به هیچ عنوان نباید برای برگزاری دیدارها اصرار کرد. با چنین شرایطی بهتر است همه چیز به فصل آینده موکول گردد.

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: چیزی که من شنیده ام این است که اگر لیگ نیمه تمام بماند هیچ تیمی به دسته دو سقوط نمی نماید و دو تیم برتر دسته یک به لیگ برتر می آیند. یعنی برای فصل آینده دو تیم به کل تیم های شرکت نماینده در لیگ اضافه می گردد اما در انتها فصل چهار تیم به دسته پایین تر سقوط خواهند کرد.

روشن تاکید نمود: اگر لیگ نیمه تمام باقی بماند در نظر دریافت چنین شرایطی برای فصل آینده بسیار منطقی است. اما اگر لیگ بخواهد ادامه پیدا کند که دیگر شرایط به این صورت نخواهد بود. همین الان هم شنیده می گردد که چند باشگاه صریحا اعلام نموده اند نمی خواهند در ادامه لیگ برتر شرکت نمایند.

وی اذعان داشت: اکنون شرایط بعضی از شهرها نظیر خوزستان و مسجد سلیمان برای برگزاری دیدارهای لیگ رجحان واقعا قرمز است و شرایط خوبی وجود ندارد. نمی توان در این شرایط ریسک کرد و از سویی هزینه های اضافه باشگاه ها در صورت ادامه لیگ را باید در نظر گرفت.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: تصور کنید هر تیمی برای سفر به شهر دیگر با توجه به شرایط کرونایی باید برای هر بازیکن دو بلیت تهیه کند چون رعایت فاصله اجتماعی در هواپیما دیگر یک قانون است. به نظر من اگر فعلا بازی ها انجام نگردد و در زمان مناسب دیگری شروع گردد بهتر است. حالا یا با همین نتایج ادامه بدهند و یا اینکه از ابتدا همه چیز شروع گردد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با پرونده های اقتصادی متعدد استقلال در فیفا گفت: اکنون فدراسیون فوتبال هم همین دردسرها را با ویلموتس دارد. حداقل هشت سال است به این نکته تاکید می کنم که مربی خارجی نباید زمانی جذب گردد که بازی های ملی در اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی در حال اجرا است. اگر در این مقاطع دنبال مربی بگردیم چیزی جز مربیان از رده خارج، بازنشسته و بیکار نصیبمان نمی گردد. همین مربیان از رده خارج را هم دلالان به ایران می آورند.

وی گفت: فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نمی توانند در مسائل مربوط به مسائل اقتصادی باشگاه ها در فیفا دخالت نمایند. اما بهترین کار این است که وزارت ورزش به عنوان یک متولی عظیم تمامی مدیرعامل باشگاه های بدهکار را احضار و آنالیز کند هر یک از این مدیرعاملان در زمان حضور خود چقدر بدهی از خود بر جای گذاشته اند و یا اینکه چقدر بدهی را صاف نموده اند. با این آنالیز خیلی راحت می توان یقه مدیرعاملان متخلفی را که پرونده های اقتصادی قطوری را به وجود آورده اند بگیرند و آنها را مورد بازخواست قرار بدهند.

این پیشکسوت استقلال تاکید نمود: نه فقط استقلال که پرسپولیس هم با چنین مشکل عظیمی روبرو است و پرونده اقتصادی یکی پس از دیگری برای این دو تیم درست می گردد.

حسن روشن در انتها گفت: از طرز تفکر سعادتمند تا اینجا راضی هستم و عملکرد او را تایید می کنم. هرگز از فردی بدون دلیل تعریف نمی کنم. من این را به خود سعادتمند هم گفتم. ایشان قبلا هم گفته بودند که در حال پیگیری کارهای مربوط به کمپ استقلال هستند و واقعا هم این کار را عملی کردند. حتی مرغوبکار را هم در اختیار دریافتد. انصافا برنامه های خوبی دارند. امیدوارم ما پیشکسوتان پشتوانه او باشیم.

هیلدا حسینی خواه / وبلاگ پیوست

منبع: جام جم آنلاین

به "شما دستیاران فرهاد مجیدی را می شناسید؟ ، جبران 10 امتیاز اختلاف با پرسپولیس غیرممکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما دستیاران فرهاد مجیدی را می شناسید؟ ، جبران 10 امتیاز اختلاف با پرسپولیس غیرممکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید