سیاستمدار روس: آمریکا در آستانه یک انقلاب مردمی واقع شده است، ترامپ با لباس زنانه فرار می نماید

به گزارش وبلاگ پیوست، ولادیمیر ژیرینوفسکی رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه بعید ندانست که اعتراضات مردمی در آمریکا ممکن است به انقلاب تبدیل گردد و در صورت پیروز بودن آن، دونالد ترامپ مجبور گردد با لباس زنانه از ایالات متحده فرار کند.

سیاستمدار روس: آمریکا در آستانه یک انقلاب مردمی واقع شده است، ترامپ با لباس زنانه فرار می نماید

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ پیوست به نقل از خبرگزاری نووستی، ولادیمیر ژیرینوفسکی نماینده دوما و رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه معتقد است که شرایط ناآرامی های خیابانی در ایالات متحده در اعتراض به قتل یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا، می تواند به تغییرات انقلابی در این کشور منجر گردد.

پس از قتل جورج فلوید - شهروند آفریقایی-آمریکایی توسط یکی از مامورین پلیس شهر مینیاپولیس، بسیاری از شهرهای آمریکا در حال حاضر شاهد اعتراضات مردمی و ناآرامی های گسترده خیابانی هستند که به خشونت کشیده شده است.

ژیرینوفسکی که دارای تمایل تند ضدغربی است، در کانال تلگرام خود در این باره نوشت: آمریکا در آستانه وقوع یک انقلاب مردمی قرار گرفته است. لازم است تا سریعاً نمایندگان سازمان های چپ به این کشور اعزام شوند و به آنها گفته گردد تا آنجلا دیویس (فعال سیاسی مخالف نژادپرستی) را در ایالات متحده پیدا نموده و از او بخواهند اعتراضات مردمی در این کشور را رهبری کند. سپس، شاید، چنین انقلابی با موفقیت به سرانجام برسد و دونالد ترامپ مجبور گردد، با لباس زنانه و شاید هم با ماشین سفارت روسیه در واشنگتن، از کشورش فرار کند.

پیش از این، وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای، با محکوم کردن برخورد خشونت آمیز مأموران اجرای قانون آمریکایی، از سازمان های بین المللی ذی ربط خواست تا نسبت به خشونت بی دلیل پلیس آمریکا علیه نمایندگان رسانه های گروهی، از جمله وبلاگ پیوست روس، که در حال پوشش خبری اعتراضات خیابانی در ایالات متحده هستند، واکنش مناسب نشان دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیاستمدار روس: آمریکا در آستانه یک انقلاب مردمی واقع شده است، ترامپ با لباس زنانه فرار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمدار روس: آمریکا در آستانه یک انقلاب مردمی واقع شده است، ترامپ با لباس زنانه فرار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید