شاد در کدام اپراتور ها رایگان است؟

به گزارش وبلاگ پیوست، در حالی که سال تازه تحصیلی هم در بیشتر مدارس به صورت مجازی و با سامانه شاد شروع شده است، اپراتور های ثابت و همراه اعلام کردند که اینترنت شاد برای استفاده دانش آموزان و معلمان رایگان است.

شاد در کدام اپراتور ها رایگان است؟

به گزارش ایسنا، علیرضا کاظمی- سرپرست وزارت آموزش و پرورش- چندی پیش با بیان اینکه سال جاری هم سال تحصیلی را با شاد شروع می کنیم، گفته بود: ممکن است مدارس کم جمعیت در منطقه ها دوردستی که به برخی از امکانات دسترسی ندارند، حضوری باشد، اما بیش از 60 درصد دانش آموزان، مهر را با شاد شروع می نمایند.

او بعلاوه درباره تسهیلات رایگان آموزش مدارس در سال تازه، شرح داد: یکی از اتفاقات خوبی که سال گذشته افتاد، استفاده از اینترنت رایگان برای معلمان و دانش آموزانی که از این پلتفرم استفاده می نمایند بود. سال جاری هم علی رغم اینکه وزارت ارتباطات تحت فشار قرار گرفته بود، اما آقای زارع پور و مسوولان همراه اول تدبیر لازم را صورت دادند که استفاده از شبکه شاد، سال جاری هم برای دانش آموزان، معلمان و خانواده ها رایگان باشد.

استفاده از شاد در سیم کارت های همراه اول رایگان است

بدین منظور در حالی که نسخه تازه اپلیکیشن شاد به تازگی رونمایی شد، مهدی اخوان بهابادی- مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران- با بیان اینکه استفاده از شاد برای تمامی کاربرانی که از سیم کارت همراه اول استفاده می نمایند رایگان است، گفت: نسخه تازه شاد همزمان با بازگشایی مدارس، قابل استفاده به وسیله کاربران خواهد بود.

او بعلاوه گفت: طی چند روز آینده فراخوانی را خواهیم داشت تا تمامی جوانان خوش ذوق و ظرفیت استارت آپی کشور که پتانسیل طراحی و ارائه خدمات مرتبط با فضای آموزش و پرورش کشور را دارند، اعلام آمادگی نموده و آن ها را به صورت تجمیعی گرد هم آوریم و نهایتا بتوانیم سرویس هایشان را با کسب مجوز های لازم از وزارت آموزش و پرورش، روی پلتفرم شاد فعال کنیم.

اینترنت شاد برای ایرانسلی ها رایگان است

همزمان با شروع سال تحصیلی 1400، ایرانسل تعرفه اینترنت همراه و پرسرعت ثابت (TD-LTE) را برای استفاده از سامانه آموزش آنلاین شاد، رایگان کرد. مشترکان ایرانسل می توانند از بامداد 1 مهرماه 1400 تا اطلاع ثانوی، بدون احتیاج به تهیۀ بستۀ دیتا، به سامانۀ شاد دسترسی داشته باشند. اینترنت مصرفی این سامانه، در هنگام استفاده، برای تمامی کاربران رایگان است و در طول استفاده از سامانۀ شاد، اینترنت رایگان به صورت اتوماتیک و بدون احتیاج به شماره گیری کد دستوری، برای کاربران اعمال می گردد.

البته کاربران ضروری است هنگام استفاده از سامانۀ شاد، اطمینان حاصل نمایند که نرم افزار های تغییر دهندۀ IP، روی دستگاهشان غیرفعال است، تا از نظر فنی، امکان تشخیص IP های سامانۀ شاد و به طور اتوماتیک رایگان شدن اینترنت مصرفی، وجود داشته باشد.

اینترنت مخابرات برای استفاده از شاد رایگان است

بعلاوه مجید سلطانی -مدیرعامل شرکت مخابرات ایران- با بیان اینکه در آستانه سال تحصیلی تازه، استفاده از سامانه شاد بر بستر اینترنت شرکت مخابرات رایگان است، گفت: سهم بازار ADSL شرکت مخابرات ایران بالای 50 درصد در کشور است و استفاده از سامانه شاد بر بستر اینترنت شرکت مخابرات ایران از اول مهر ماه رایگان شد

او بعلاوه با بیان اینکه پورت بهره برداری شده اینترنت پرسرعت این شرکت حدود 6 میلیون و 500 هزار شماره است. اینترنت رایگان شرکت مخابرات برای سامانه شاد با هدف تسهیل در دسترسی دانش آموزان در سراسر کشور ارایه می گردد تا احتیاج وزارت آموزش و پرورش برای فعال سازی سامانه شاد و دستیابی به این هدف تسهیل گردد.

منبع: فرارو

به "شاد در کدام اپراتور ها رایگان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاد در کدام اپراتور ها رایگان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید