عزم جزم سعادتمند برای نشستن بر جایگاه مدیرعاملی استقلال

به گزارش وبلاگ پیوست، احمد سعادتمند کوشش می نماید تا بتواند از سرپرستی باشگاه استقلال به جایگاه مدیرعاملی این باشگاه برسد.

عزم جزم سعادتمند برای نشستن بر جایگاه مدیرعاملی استقلال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ پیوست، باشگاه استقلال در بدترین شرایط مدیریتی خود قرار گرفته است و مشخص نیست که قرار است تکلیف اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه چه خواهد شد.

وزارت ورزش و جوانان که رئیس مجمع این باشگاه محسوب می گردد با استعفای علی فتح الله زاده و کامران منزوی موافقت کرد تا با رفتن عبدالرضا موسوی که پیش از این از هیئت مدیره استقلال جدا شده بود تنها اسماعیل خلیل زاده در کادر مدیریتی این باشگاه باقی بماند.

البته پیش از ورود به سال 99 احمد سعادتمند و حجت نظری از سوی وزارت ورزش به هیئت مدیره استقلال اضافه شدند. در این میان خلیل زاده که رئیس هیئت مدیره محسوب می گردد به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و سعادتمند به عنوان سرپرست جدید باشگاه انتخاب شد تا اجرای امور را به همراه نظری بر عهده بگیرد.

روز گذشته خلیل زاده که در قرنطینه قرار گرفته است با ارسال نامه ای به عبدالرضا موسوی خواستار بازگشت او به هیئت مدیره باشگاه استقلال شد. فردی که علاقه زیادی دارد تا مدیرعامل آبی پوشان گردد. این موضوع باعث نگرانی سعادتمند شده که علاقه زیادی دارد تا مدیرعامل استقلال گردد و حالا که سرپرست به شمار می رود، دوست ندارد تا فرد دیگری این مسند را تصاحب کند.

سعادتمند به واسطه اینکه در وزارت ورزش و جوانان پست مدیریتی داشته و رابطه خوبی با وزیر ورزش دارد در کوشش است تا پیش از آنکه موسوی تصمیم به بازگشت به استقلال بگیرد بر جایگاه مدیرعاملی بنشیند و رایزنی های خود با مسعود سلطانی فر را ادامه دهد تا وزیر را راضی به دادن حکم مدیرعاملی برای خود کند. کوششی که به نظر می رسد به نتیجه مدنظر سعادتمند منجر گردد.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "عزم جزم سعادتمند برای نشستن بر جایگاه مدیرعاملی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم جزم سعادتمند برای نشستن بر جایگاه مدیرعاملی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید