لوازم توکار آشپزخانه ایرانی

به گزارش وبلاگ پیوست، محیط هر آشپزخانه ای برای کارهای مختلف مثل شستن ظرف، پخت و پز روزانه، سرو صبحانه و… چیدمان می گردد. این محیط به عنوان قلب خانه معرفی می گردد.

لوازم توکار آشپزخانه ایرانی

اصلی ترین کارهای خانه در محیط آشپزخانه انجام می گردد.

برترین فر توکار ایرانی

چیدمان و تجهیزات آشپزخانه اهمیت زیادی دارد. فر توکار یکی از تجهیزات عالی برای هر آشپزخانه است. برترین فر توکار می تواند نیازهای یک کدبانو را به خوبی فراهم کند.

برترین فر توکار چه ویژگی هایی دارد؟

برترین فر توکار ویژگی های مختلفی برای مصرف نماینده خود دارد. این فر، چیدمان محیط آشپزخانه را مجذوب نماینده و منظم می نماید. چرا که با توجه به توکار بودن، فضای آشپزخانه را اشغال نمی نماید. آشپزخانه های امروزی در استفاده از فضا به شکل محتاط پیش می روند. در واقع انتخاب وسایل و تجهیزات توکار باعث می گردد محیط آشپزخانه منظم و مرتب باشد.

انواع فر توکار

فر توکار انواع مختلفی دارد. این تقسیم بندی با توجه به منبع تامین انرژی فر انجام می گردد. فر توکار برقی، فر توکار برقی و گازی و فر توکار گازی مدل های فر توکار هستند.

طراحی پیشرفته و مجهز

برترین فر توکار با تکنولوژی روز جهان طراحی شده و فراوری شرکت پرنیان است. این شرکت، طراحی استاندارد و با کیفیتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. ضمن اینکه تمامی محصولات این فر با طراحی متنوع عرضه می شوند.

مدل پانل فر توکار

پانل برترین فر توکار تنوع خاصی در طراحی دارد. این پانل ممکن است تمام لمسی، تمام مکانیکی یا ترکیبی از لمسی و مکانیکی باشند.

برنامه های پخت

برنامه های پخت فر هم می تواند آن را به برترین فر توکار تبدیل کند. فرهای توکار پرنیان می توانند 50 برنامه پخت را ذخیره نمایند. بعلاوه این مدل فرها حداقل 5 تا 16 برنامه را برای مصرف نمایندگان به همراه دارند. شما می توانید به یاری این برنامه ها، پخت ترکیبی هم داشته باشید.

تجهیزات برترین فر توکار

برترین فر توکار فن خنک نماینده بدنه دارد و دارای سنسور مخصوص پخت گوشت یا حرارت است. بعلاوه این فر با قفل کودک، جوجه گردان، دیواره چربی زدا، ریل تلسکوپی، فن کانوشن، یخ زدایی و گریل مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیزات نشان می دهد فر توکار پرنیان نسبت به دیگر برندها امکانات و قابلیت های زیادی دارد. به همین دلیل به دیگر برندها ترجیح داده می گردد.

خرید فر توکار

خرید فر توکار با توجه به نوع کاربری شما می تواند در مدل های مختلف انجام گردد. در واقع این شما هستید که معین می کنید فر توکار برقی یا گازی چه تجهیزاتی داشته باشد. خرید فر توکار برقی معمولاً برای خانواده هایی با تعداد کمتر گزینه ای مناسب است. ضمن اینکه قیمت فر توکار برقی نسبت به فر توکار گازی بیشتر است. خرید فر توکار گازی برای خانواده هایی که به شکل روزانه از فر استفاده می نمایند یا اعضای زیادی دارند، مناسب تر است. از طرفی قیمت فر توکار گازی نسبت به مدل برقی کمتر است.

برترین سینک ظرفشویی پرنیان

برترین سینک ظرفشویی در شرکت پرنیان از جنس استیل استنلس 18-10 فراوری شده است. این استیل فوق العاده با کیفیت بوده و دوام و استحکام زیادی دارد. سینک ظرفشویی پرنیان در سه مدل کورینی، توکار و روکار طراحی و ساخته می گردد. مدل های فانتزی سینک توکار با آب بند PU عرضه می شوند. این آب بندها از نفوذ آب به داخل کابینت ها جلوگیری نموده و کابینت را در برابر رطوبت به خوبی محافظت می نماید.

بست یکی دیگر از تجهیزاتی است که برای سینک های توکار در نظر گرفته می گردد. این بست ها برای اتصال سینک به کابینت استفاده می شوند. سینک های ظرفشویی پرنیان از نظر شکل طراحی، تک لگن یا دو لگن هستند. با توجه به نوع آشپزخانه و مدل کابینت، سینک انتخابی شما می تواند از نوع لگن راست یا لگن چپ باشد. تمام این ویژگی ها، تمایز و تفاوت سینک ظرفشویی شرکت پرنیان را به خوبی نشان می دهد. بنابراین این نوع سینک ها می توانند لقب برترین سینک ظرفشویی را بگیرند.

برترین اجاق گاز رومیزی

برترین اجاق گاز رومیزی پرنیان از نظر شکل طراحی، زیبایی، تکنولوژی و تجهیزات به کار گرفته شده، کاملا فرق دارد. اجاق گازها به شکل توکار در مدل های 5 شعله، 4 شعله، 3 شعله، 2 شعله، اجاق گاز استیل و اجاق گاز شیشه ای طراحی و فراوری می شوند. برای اجاق گازهای شیشه ای پرنیان از شیشه سکوریت نشکن استفاده می گردد که این شیشه در برابر حرارت، مقاومت بالایی دارد. برای اجاق گاز استیل پرنیان از استیل استنلس 304 استفاده می گردد. ترموکوپل فوق سریع، سرشعله های HE و F، رویه های استیل و غیره از دیگر ویژگی های برترین اجاق گاز رومیزی هستند.

برترین اجاق گاز رومیزی

برترین هود آشپزخانه

برترین هود آشپزخانه، هودی است که با توجه به دکوراسیون آشپزخانه انتخاب شده باشد. هودهای شرکت پرنیان، تنوع مدل و طراحی دارند. این هودها در مدل شومینه ای، مورب، هود مخفی یا توکار و جزیره طراحی و ساخته می شوند. هودهای توکار دارای پانل لمسی هستند و مکشی برابر با 500 تا 720 متر مکعب بر ساعت دارند. فیلتر به کار رفته در این هودها، از نوع آلومینیومی 3 لایه بوده و قابل شستشو است. در بیشتر مدل های هود شرکت پرنیان از دو عدد لامپ SMD و قطع کن حرارتی موتور استفاده شده است. بعلاوه اغلب هودهای این شرکت با سنسور حرارت، گاز، بو و دود طراحی و ساخته شده اند.

برترین هود آشپزخانه دارای موتور 4 دور توربو فلزی با پروانه نسوز است. این هودها ویژگی های متفاوتی برای مصرف نمایندگان به همراه دارند.

برترین مایکروفر توکار

برترین مایکروفر توکار شرکت پرنیان با حجم های مختلف 34، 31 و 25 لیتر طراحی و ساخته می گردد. این مایکروفرها دارای آپشن های مختلفی مثل تایمر دیجیتال، 10 برنامه پخت، کنترل لمسی، 3 نوع پخت ترکیبی، قفل کودک، کانوشن، گریل، منو پخت اتوماتیک و یخ زدایی است. هر کدام از این قابلیت ها باعث می شوند مصرف نمایندگان و خانم های خانه دار برترین مایکروفر توکار را با توجه به نیازهای خود و نوع دکوراسیون آشپزخانه انتخاب نمایند.

جمع بندی

لوازم و تجهیزات آشپزخانه از ویژگی های مهم برای محیط هر آشپزخانه هستند. تجهیزات پرنیان با طراحی متنوع ساخته می شوند. بنابراین مصرف نمایندگان می توانند با این لوازم نیازهای خود را به خوبی برآورده نمایند. تکنولوژی از دیگر ویژگی هایی است که تجهیزات و لوازم آشپزخانه پرنیان را از دیگر برندها متمایز می نماید. این تجهیزات مطابق با تکنولوژی روز جهان طراحی شده و در اختیار مصرف نماینده قرار می گیرد. طراحی زیبا و توکار یکی دیگر از ویژگی های خاص شرکت پرنیان است. این شرکت تجهیزات آشپزخانه را با ظرافت، دقت و تنوع در مدل عرضه می نماید. این مدل ها همیشه زیبایی خاصی نیز در نوع طراحی دارند.

شرکت پرنیان بابت خرید برترین سینک ظرفشویی، برترین هود آشپزخانه، برترین گاز رومیزی، برترین فر توکار و برترین مایکروفر توکار به مشتریان گارانتی ارائه می نماید. البته توجه داشته باشید برای استفاده از این گارانتی، باید حتماً خرید را از سایت پرنیان انجام دهید.

منبع: همشهری آنلاین

به "لوازم توکار آشپزخانه ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوازم توکار آشپزخانه ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید