مشخصات گوشی تاشو اوپو فایند فلیپ لو رفت؛ رقیب گلکسی زد فلیپ 4

به گزارش وبلاگ پیوست، اوپو بعد از عرضه یک گوشی تاشو افقی، می خواهد یک گوشی تاشو عمودی به سبک سری گلکسی زد فلیپ را راهی بازار کند. حالا به لطف یکی از افشاگران چینی مشهور که با نام کاربری Digital Chat Station فعالیت دارد، می توانیم به بخشی از مشخصات این گوشی بپردازیم. این افشاگر مدعی شده که گوشی موردنظر با نام اوپو فایند فلیپ راهی بازار می گردد و از دوربین اصلی باکیفیت و باتری بزرگ تر نسبت به رقبای خود بهره می برد.

مشخصات گوشی تاشو اوپو فایند فلیپ لو رفت؛ رقیب گلکسی زد فلیپ 4

در این میان هنوز تعیین نیست که آیا این گوشی به بازارهای جهانی راه پیدا می نماید یا نه. برای یادآوری باید بگوییم که اولین گوشی تاشو این شرکت یعنی اوپو فایند N فقط راهی بازار چین شده و این در حالی است که بسیاری از رسانه های خارجی از کیفیت بالای این محصول تعریف و تمجید نموده اند.

گفته می گردد اولین گوشی تاشو عمودی اوپو از نمایشگر داخلی 6.8 اینچی بهره می برد که این یعنی در این زمینه بین گلکسی زد فلیپ 4، موتورولا ریزر 2022 و هواوی P50 Pocket قرار می گیرد. از سوی دیگر، در بخش بیرونی قرار است با نمایشگر 3.26 اینچی روبرو هستیم که نسبت به نمایشگر 2.7 اینچی موتورولا ریزر 2022 حدود 20 درصد بزرگ تر است. بعلاوه باید خاطرنشان کنیم نمایشگر بیرونی هواوی P50 Pocket و گلکسی زد فلیپ 4 به ترتیب 1.04 و 1.9 اینچ مقدار دارند. همانطور که انتظار داشتیم، هر دو نمایشگر جدیدترین گوشی تاشو اوپو مبتنی بر پنل اولد هستند.

اوپو تصمیم گرفته برای گوشی فایند فلیپ از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی استفاده کند که ظرفیت آن به طور قابل توجهی از رقبای این گوشی بیشتر است. بعلاوه کاربران برای ثبت عکس های سلفی می توانند از دوربین 32 مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور IMX709 سونی استفاده نمایند و برای دوربین اصلی هم سنسور 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی در نظر گرفته شده است. طی ماه های گذشته بسیاری از گوشی های میان رده با این دوربین اصلی راهی بازار شده اند و ضمناً اوپو فایند N هم از همین سنسور استفاده می نماید. از سوی دیگر نباید بهره گیری از دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات گوشی تاشو اوپو فایند فلیپ لو رفت؛ رقیب گلکسی زد فلیپ 4" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی تاشو اوپو فایند فلیپ لو رفت؛ رقیب گلکسی زد فلیپ 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید