گوشی های هواوی P50 Pro و P50 Pocket وارد بازار های جهانی شد

به گزارش وبلاگ پیوست، عرضه جهانی سری هواوی P50 در اواخر ژانویه شروع شد. هواوی، پیش فروش دستگاه های P50 Pro و P50 Pocket را در سراسر آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه و آفریقا، اروپا و آمریکای جنوبی شروع کرد.

گوشی های هواوی P50 Pro و P50 Pocket وارد بازار های جهانی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، دو هفته پس از اعلام این خبر، بالاخره این دستگاه ها به مناسبت روز ولنتاین به فروش می رسند. هر بازار معاملات خاص خود را دارد، اما همه محصولات شامل بسته هایی با ضمایم رایگان، FreeBuds، ضمانت ها و اشتراک ها هستند.

اولین گوشی تاشوی هواوی، P50 Pocket است. این گوشی، هنگام بسته شدن هیچ شکاف قابل مشاهده ای ندارد و یک صفحه نمایش دایره ای خارجی با قطر 1 اینچی برای پیش نمایش اعلان ها وجود دارد و بعلاوه به عنوان یک صفحه پیش نمایش برای سلفی ها با دوربین اصلی عمل می نماید.

گوشی P50 Pro پرچمدار نو این شرکت است. در حالی که هوآوی جایگاه خود را در بازار جهانی از دست داده، اما هنوز هم دستگاه های قابل توجهی فراوری می نماید. گوشی های سری P عکاسی محور هستند (از این رو حرف P) و این تلفن نو، یک بار دیگر سطح گوشی ها را بالا برد. در حالی که دوربین های این سری، جزو برترین ها هستند، P50 Pro بعلاوه دارای صفحه نمایش دوست داشتنی، عملکرد باتری قوی تر و ظاهر متفاوت تری است.

گوشی P50 Pocket در دو نوع عرضه می گردد - حافظه 12/512 گیگابایت و طراحی طلایی که قیمت آن 1599 یورو است. یک گزینه سفید نیز وجود دارد که هنوز در نوع خود خوب به نظر می رسد و فقط 1299 یورو قیمت دارد، اما تنها 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد.

نگاهی سریع نشان می دهد که هواوی فرانسه FreeBuds Pro را به عنوان هدیه و بعلاوه اشتراکی سه ماهه برای آدیداس Runtastic ارائه می نماید. بخش آلمانی FreeBuds Lipstick را وارد می نماید، اما برای Scale 3 Pro، بلندگو های Sound Joy یا ساعت پوشیدنی Watch GT 3 نیز تخفیف ارائه می نماید.

منبع: انتخاب

به "گوشی های هواوی P50 Pro و P50 Pocket وارد بازار های جهانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های هواوی P50 Pro و P50 Pocket وارد بازار های جهانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید