10 ایرلاین برتر جهان از نگاه مسافران

به گزارش وبلاگ پیوست، با افزایش شمار مسافران در جهان، بازخورد و نظرات آنها نسبت به کیفیت و خدمات ایرلاین ها اهمیت بیشتری یافته است. نظرسنجی از مسافران به وسیله سایتهای معتبری چون Skytrax، TripAdvisor، Trustpilot انجام می گیرد. با پیشرفت شبکه های اجتماعی، تجربه مشتریان از خطوط پروازی و انعکاس نظرات شان، به سرعت پخش می گردد. بازخورد منفی یا مثبت آنها، تاثیر مستقیمی روی فروش ایرلاین ها به جا می گذارد. طبق اعلام سایت اسکای تراکس، 10 ایرلاین برتر جهان طبق نظر مسافران در سال 2019 به ترتیب زیر است:

10 ایرلاین برتر جهان از نگاه مسافران

1. قطر ایرویز

قطر ایرویز یک ایرلاین جوان محسوب می گردد که در زمانی کوتاه به رشدی خیره کننده رسید. 140 مقصد در سراسر جهان با برترین سطح خدمات، باعث محبوبیت بالای این هواپیمایی بین مسافران شده است.

2.سنگاپور ایرلاینز

یکی از معتبرترین برندهای پرواز جهان به سنگاپور ایرلاینز تعلق دارد. به علت پوشش شبکه پرواز در 6 قاره جهان، استاندارد بالای خدمات و رضایت مشتریان، این هواپیمایی در رده دوم ایرلاین های برتر واقع شده است.

3. نیپون ایرویز

بزرگترین خط پرواز ژاپن با 80 مقصد بین المللی و بیش از 110 راستا داخلی و باشگاه 29 میلیونی مشتریان، جایگاه سوم را از آن خود نموده است.

4.کاتای پاسفیک ایرویز

این ایرلاین به کشور هنگ کنگ تعلق دارد. یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل هوایی با 200 مقصد در سراسر جهانست. کاتای پاسیفیک ایرویز، مجهز با 200 هواپیما همواره جزو 5 ایرلاین برتر است.

5.امارات

امارات بزرگترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه است. شما با اطمینان خاطر می توانید بلیط هواپیما دبی را از این ایرلاین بخرید. خط پرواز امارات با 230 هواپیما، 140 مقصد در تمام قاره های جهان و استاندارد بالای خدمات، در رده پنجم واقع شده است.

6. اوا ایر

این ایرلاین که در سال 1989 تاسیس شد، امروز یکی از امن ترین خطوط هوایی جهان را داراست. شبکه پرواز اوا ایر با 60 مقصد، آسیا و چین را به اروپا، آمریکای شمالی و اقیانوسیه پوشش می دهد.

7. هانیان ایرلاین

این ایرلاین متعلق به کشور چین است که دارای 400 هواپیما و 24 شعبه است. هانیان ایرلاین، پروازهای چین و آسیا را به اروپا، آمریکای شمالی و اقیانوسیه پوشش می دهد.

8. کانتاس ایرویز

کانتاس یکی از ایرلاین های قدیمی جهانست که سال 1920 در استرالیا تاسیس شد. در حال حاضر این ایرلاین، بزرگترین شبکه پرواز داخلی و بین المللی استرالیا را در اختیار دارد.

9. لوفت هانزا

یکی از بزرگترین خطوط هواپیمایی آلمان، لوفت هانزا است. دفتر مرکزی آن در کلن و پایگاه اصلی آن در فرودگاه هامبورگ واقع شده است. لوفت هانزا از لحاظ تعداد مقاصد پرواز، رتبه دوم جهان را داراست.

10. تای ایرویز

تای ایرویز با 84 مقصد در 37 کشور جهان و بیش از 90 هواپیما، رتبه دهم را در اختیار دارد. بیشتر شبکه پرواز این ایرلاین شرق آسیا و آسیا جنوب شرقی است.

منبع: تریپ

به "10 ایرلاین برتر جهان از نگاه مسافران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ایرلاین برتر جهان از نگاه مسافران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید