گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket معرفی گردید: صفحه نمایش بیرونی دایره ای برای مشاهده اعلان ها

به گزارش وبلاگ پیوست، هواوی از گوشی تاشویی به سبک گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ رونمایی کرد. گوشی تاشوی P50 Pocket دارای طراحی نسبتا جالبی است و در بدنه بیرونی دارای دو ماژول دایره ای است که یکی برای دوربین و دیگری یک نمایشگر خارجی برای نمایش اعلان ها است.

گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket معرفی گردید: صفحه نمایش بیرونی دایره ای برای مشاهده اعلان ها

گوشی هواوی پی 50 پاکت در سه طرح الماسی با رنگ سفید، مدل مشکی و نسخه طلایی ویژه عرضه می گردد. در ماژول دوربین دایره ای بیرونی این گوشی شاهد سه لنز دوربین هستیم و در محفظه دایره ای دیگر یک نمایشگر خارجی 1.04 اینچی با رزولوشن 340 در 340 پیکسل قرار گرفته است که برای نمایش تاریخ، اعلان ها، سلفی های با دوربین پشتی و موارد دیگر استفاده می گردد.

وقتی P50 Pocket را باز می کنید؛ با یک صفحه نمایش تاشو اولد 6.9 اینچی در دقت تصویر 2790 در 1188 پیکسل و نرخ تازه سازی 120 هرتز روبرو می شوید که دارای پوشش ضد انعکاس و نسبت تصویر 21:9 است.

هواوی مدعی است این گوشی تاشو دارای یک لولای اختصاصی است که از یک طراحی نزدیک به فاصله صفر در هنگام بسته شدن سود می برد.

آخرین گوشی تاشوی معرفی شده هواوی به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 فورجی مجهز است که نمی توان گفت پرچم دارترین پردازنده مرکزی موبایل جهان است. اما به میزان کافی قدرتمند است که تقریبا هر کاری را روی گوشی تاشو هواوی انجام دهد و پیشرفته ترین بازی ها و اپلیکیشن های اندرویدی موجود در بازار را بدون مشکل خاصی اجرا کند.

باتری 4 هزار میلی آمپرساعتی نیز به مراتب بزرگ تر از باتری 3300 میلی آمپرساعتی گلکسی زد فلیپ 3 است. هواوی یک شارژر کابلی 40 واتی برای این گوشی تاشو در نظر گرفته است ولی نگفته چقدر طول می کشد تا باتری به طور کامل شارژ گردد. دستگاه های پیشین هواوی با شارژر 40 وات، تقریبا یک ساعته شارژ می شدند.

ماژول دوربین دایره ای پشتی این گوشی میزبان سه لنز دوربین است. یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی (26 میلیم تر و دهانه f/1.8)، دوربین اولتراواید 13 مگاپیکسلی (13 میلی متر و دهانه f/2.2، زاوید دید 120 درجه و عکاسی میکرو) و یک دوربین 32 مگاپیسکلی super-spectrum (میزان 30 میلی متر و دهانه f/1.8).

هواوی یک حالت عکاسی فلورسنت عجیب اما جالب را با دوربین super-spectrum به اجرا گذاشته است. هواوی می گوید می توانید با یاری این دوربین آنالیز کنید آیا کرم ضد آفتاب را به درستی استفاده نموده اید یا خیر و اینکه آیا تمام آرایش خود را پاک نموده اید؛ بهره ببرید.

یک دوربین 10.7 مگاپیکلسی هم در بریدگی ناچ درون نمایشگر داخلی گوشی پی 50 پاکت برای عکاسی سلفی قرار گرفته است اما می توانید از دوربین های پشتی نیز برای گرفته تصاویر سلفی بهره ببرید.

سایر ویژگی های جالب گوشی P50 Pocket عبارتند از سیستم عامل هارمونی، حسگر اثر انگشت جانبی، سیستم تشخیص چهره و بازگشایی قفل صفحه نمایش با آن (به وسیله دوربین سلفی یا دوربین بیرونی)، پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از کارت NM، بلوتوث 5.2 و وای فای 6.

هواوی اظهار داشت فروش این گوشی از امروز در کشور چین و با قیمت 1411 دلار برای مدل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می گردد. مدل طلایی پریمیوم این گوشی تاشو 1725 دلار قیمت دارد که از 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی سود می برد. احتمالا در خارج از کشور چین، این گوشی گران تر خواهد بود.

هنوز معین نیست که هواوی P50 Pocket دقیقا چه زمانی وارد بازارهای جهانی می گردد.

منبع: یک پزشک

به "گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket معرفی گردید: صفحه نمایش بیرونی دایره ای برای مشاهده اعلان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشوی هواوی P50 Pocket معرفی گردید: صفحه نمایش بیرونی دایره ای برای مشاهده اعلان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید