معاون رئیسی: ایران آماده تبادل تجربیات پیروز خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر است

به گزارش وبلاگ پیوست، محسن منصوری روز دوشنبه در سخنانی در کنفرانس سازمان ملل برای کشورهای کمتر پیشرفته که در دوحه قطر برگزار شده است، در سخنانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای تبادل تجربیات پیروز خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر آمادگی دارد.

معاون رئیسی: ایران آماده تبادل تجربیات پیروز خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تعهد به عدالت، چندجانبه گرایی و همبستگی جهانی زمینه ساز پیشرفت کشورهای کمتر پیشرفته است.

به گزارش ایرنا؛ محسن منصوری روز دوشنبه در سخنانی در کنفرانس سازمان ملل برای کشورهای کمتر پیشرفته که در دوحه قطر برگزار شده است، در سخنانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای تبادل تجربیات پیروز خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر آمادگی دارد.

وی اضافه نمود: دیدگاه مبتنی بر برابری همه فارغ از سطح توسعه یافتگی جهان را به آینده ای بهتر رهنمود می کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور به منظور شرکت در پنجمین کنفرانس سازمان ملل برای کشورهای کمتر پیشرفته به قطر سفر کرده است؛ وی علاوه بر سخنرانی در پنجمین کنفرانس سازمان ملل برای کشورهای کمتر پیشرفته با تعدادی از مقامات شرکت کننده در این اجلاس نیز دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

پنجمین اجلاس سازمان ملل برای کشورهای کمتر پیشرفته از روز گذشته با سخنرانی امیر قطر و دبیرکل سازمان ملل متحد روز دوشنبه در دوحه آغاز به کار کرده است و تا 18 اسفند برپاست. در این نشست سازمان ملل قصد دارد ضمن بررسی 46 کشور کمتر پیشرفته جهان از نظر بهره مبندی از توسعه اجتماعی، مالی و زیست محیطی، راههای دستیابی به توسعه پایدار تا سال 2030 میلادی هدفگذاری کند.

منبع: عصر ایران

به "معاون رئیسی: ایران آماده تبادل تجربیات پیروز خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون رئیسی: ایران آماده تبادل تجربیات پیروز خود در مسیر پیشرفت با کشورهای دیگر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید