وعده وزارت میراث فرهنگی برای حمایت از هنرمندان شرکت کننده در رویداد توپ کاپی استانبول

به گزارش وبلاگ پیوست، خبرنگاران : هنرمندان صنایع دستی در نمایشگاه توپ کاپی استانبول مورد حمایت قرار می گیرند.

وعده وزارت میراث فرهنگی برای حمایت از هنرمندان شرکت کننده در رویداد توپ کاپی استانبول

به گزارش وبلاگ پیوست ، پس از ابراز نگرانی مجری نمایشگاه از ناتوانی اقتصادی هنرمندان صنایع دستی برای شرکت در رویداد صنایع دستی در ترکیه و انعکاس آن در رسانه های گردشگری معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی برای حمایت از هنرمندان متقاضی حضور در این نمایشگاه، قول مساعد داد.

رییس دفتر بازاریابی ایران و ترکیه با اعلام این خبر که برگزاری این نمایشگاه مورد حمایت مسئولان قرار می گیرد اضافه نمود: در جلساتی که با مسئولان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی داشتیم، مقرر شد از هنرمندان علاقمند به حضور در این نمایشگاه حمایت گردد.

کیهان مهر توضیح داد: این نمایشگاه که زمینه آن با رایزنی ها و همکاری کنسولگری ایران و شهرداری استانبول فراهم شده، برای معرفی تولیدات هنری در ترکیه به عنوان دروازه صادرات به سایر کشورها بسیار اثر بخش است.وی اضافه نمود: بازار گردشگری ترکیه از داشته های ایران شناخت اندکی دارد و باید با برپایی چنین رویدادهایی ورودی گردشگران از این کشور به ایران را افزایش داد.

کیهان مهر از اداره کل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی برای هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه توپ کاپی استانبول قدردانی کرد.نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری توپ کاپی 28 مهرماه در استانبول برگزار می گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "وعده وزارت میراث فرهنگی برای حمایت از هنرمندان شرکت کننده در رویداد توپ کاپی استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده وزارت میراث فرهنگی برای حمایت از هنرمندان شرکت کننده در رویداد توپ کاپی استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید