20 هزار جهانگرد در تعطیلات عید فطر از جاذبه های استان مرکزی تماشا کردند

به گزارش وبلاگ پیوست، ایرنا/ براساس خبرهای واصله، 20 هزار جهانگرد در تعطیلات عید فطر از جاذبه های استان مرکزی تماشا کردند.

20 هزار جهانگرد در تعطیلات عید فطر از جاذبه های استان مرکزی تماشا کردند

مصطفی مرزبان اضافه کرد: ظرفیت مراکز اقامتی استان در تعطیلات عید سعید فطر به بیش از 22 هزار نفر رسید.

وی اعلام کرد: با شروع موج تازه سفرها همزمان با عید سعید فطر از 29 فروردین تا 2 اردیبهشت امسال بیش از 22 هزار نفر در اقامتگاه های رسمی، غیر رسمی و اضطراری استان ساکن شدند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان پس از فعالیت در ایام نوروز در تعطیلات عید فطر نیز به مسافران و گردشگران خدمت رسانی کردند.

مرزبان اضافه کرد: در این مدت یک هزار و 166 نفر در هتل ها، چهار هزار 419 نفر در مجتمع های گردشگری، سه هزار و 312 نفر در مهمانپذیرها و 26 نفر در هتل آپارتمان ها اقامت داشتند و مراکز بومگردی استان نیز پذیرای 609 نفر و خانه مسافرها پذیرای 88 نفر بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی اضافه کرد: اقامت یک هزار و 197نفر نیز در مجتمع های خدمات بین راهی، هشت هزار و 380 نفر در اقامتگاه های غیررسمی گزارش شده است.

مرزبان با بیان اینکه در این مدت 13 بازدید نظارتی از مراکز گردشگری استان اجرا شده، اظهار کرد: 6 واحد از تاسیسات گردشگری استان به علت ارائه خدمات مناسب به گردشگران تشویق شدند.

منبع: همگردی

به "20 هزار جهانگرد در تعطیلات عید فطر از جاذبه های استان مرکزی تماشا کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 هزار جهانگرد در تعطیلات عید فطر از جاذبه های استان مرکزی تماشا کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید