3 عامل مهم شکست استقلال مقابل الهلال؛ از ناهماهنگی و اشتباهات بازیکنان تا فرصت طلبی مهاجمان حریف

به گزارش وبلاگ پیوست، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد ناهماهنگی بازیکنان، اشتباهات فردی و فرصت طلبی مهاجمان حریف سه عامل مهم شکست آبی پوشان مقابل الهلال بوده است.

3 عامل مهم شکست استقلال مقابل الهلال؛ از ناهماهنگی و اشتباهات بازیکنان تا فرصت طلبی مهاجمان حریف

عبدالصمد مرفاوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پیوست درباره شکست 2 بر صفر استقلال مقابل الهلال و حذف آبی پوشان از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: عظیم ترین مشکل استقلال مقابل حریف مقتدر عربستانی اش ناهماهنگی بین بازیکنان بود. ترکیب استقلال دگرگون شده بود و نفرات نو نتوانستند با بازیکنان قدیمی هماهنگ شوند. مجیدی و تیمش زمان را از دست داده بودند و آبی پوشان مقابل الهلال از عدم هماهنگی رنج بردند.

وی ادامه داد: اشتباهات در خط دفاعی مورد دیگری بود که عامل شکست استقلال شد. مدافعان ما هم روی هر دو گل مرتکب اشتباه شدند و همه ما می دانیم در لیگ قهرمانان و به ویژه مقابل مهاجمان حرفه ای الهلال اگر مرتکب اشتباه شویم مجازات خواهیم شد. در واقع ناهماهنگی بازیکنان، اشتباهات فردی و فرصت طلبی مهاجمان حریف سه عامل مهم شکست استقلال مقابل الهلال بود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال اضافه نمود: بی ثباتی هر سال گریبان گیر آبی پوشان بوده است و موضوعی که در چند سال گذشته ما شاهدش بودیم سال جاری هم می بینیم. بازیکنان زیادی از فصل گذشته از تیم جدا شدند و نفرات جوانی هم به تیم اضافه شدند. با این اوصاف تیم نیاز به زمان دارد تا به انسجام لازم برسد. نکته حائز اهمیت استقلال در این فصل این است که نفرات نو با نظر فرهاد مجیدی جذب شدند و می توانیم به آینده تیم امیدوار باشیم.

مرفاوی در پاسخ به این سؤال که پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، شرایط آبی پوشان در لیگ بیست ویکم چگونه خواهد بود، توضیح داد: همان طور که گفتم استقلال نیاز به زمان دارد و این تیم با گذشت زمان تیم متفاوتی خواهد شد. بازیکنان نو استقلال اکثراً جوان هستند و با تمرین بیشتر در کنار سایر بازیکنان و هماهنگی بیشتر، ما شاهد تیم باکیفیت تری از استقلال خواهیم بود و مجیدی و شاگردانش قطعاً در فصل پیش رو حرف های زیادی خواهند داشت.

وی در انتها گفت: هواداران اگر موفقیت استقلال را می خواهند باید شکیبا باشند. یک تیم، یک روزه به موفقیت نمی رسد و نیاز به زمان دارد. بنابراین هواداران استقلال باید به مجیدی و بازیکنان فرصت بدهند تا شاهد موفقیت و نتایج درخشان این تیم باشند.

؛

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "3 عامل مهم شکست استقلال مقابل الهلال؛ از ناهماهنگی و اشتباهات بازیکنان تا فرصت طلبی مهاجمان حریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 عامل مهم شکست استقلال مقابل الهلال؛ از ناهماهنگی و اشتباهات بازیکنان تا فرصت طلبی مهاجمان حریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید