6 اپلیکیشن برتر برای برنامه ریزی روزانه شما

به گزارش وبلاگ پیوست، آیا شما هم برای مدیریت کارهای خود در طی روز به اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه احتیاج دارید؟

6 اپلیکیشن برتر برای برنامه ریزی روزانه شما

همه ما مشغله های زیادی در زندگی داریم که فکر ما را درگیر خود می نمایند. این درگیری باعث می گردد که توانایی مدیریت کارهای خود را به برترین نحو ممکن نداشته باشیم. در همین حین است که پای اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه به میان می آید. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که کارهای خود را در یک دفترچه یادداشت نمایند و آن دفترچه را همه جا همراه خود ببرند. بعضی دیگر نیز دوست دارند که به سراغ تکنولوژی و اپلیکیشن های مربوط به این حوزه بروند.

چه دانش آموز باشید و چه معلم، چه یک کارمند باشید و چه یک مدیر و خلاصه در هر شرایطی که قرار دارید، این اپلیکیشن ها مناسب شما هستند تا بتوانید تمامی کارهای خود را مدیریت کنید. همان طور که متوجه شده اید، موضوع این مقاله مجذوب کننده از وبلاگ پیوست مگ آنالیز اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه مختص شماست. پس اگر شما هم دوست دارید که برای مدیریت اهداف و کارهای روزانه خود از تکنولوژی یاری بگیرید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید و در نهایت نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. شش اپلیکیشن برتر برای برنامه ریزی روزانه افراد در اندروید و آیفون عبارتند از:

1) My Study Life

اولین اپلیکشن را به دانش آموزان و دانشجویان معرفی می کنیم. از نام این برنامه پیداست که مخصوص مطالعه و درس خواندن است. شما در این اپلیکیشن امکان افزودن عنوان درس، اندازه ساعت مطالعه، تاریخ امتحان و بسیاری از موارد دیگر را دارید. بعلاوه شما می توانید تکالیف خود را در این برنامه ثبت کنید و در بخش پنل شخصی خود آن ها را مشاهده و مدیریت کنید.

این برنامه موارد بسیار جالی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. برای مثال شما می توانید شماره کلاس هر درس و یا حتی نام معلم آن درس را نیز برای خود ذخیره کنید. بعلاوه این برنامه به صورت اتوماتیک از اطلاعات شما بکاپ (نسخه پشتیبان) تهیه می نماید تا شما هرگز نگران از دست رفتن برنامه روزانه و اطلاعات خود نباشید. مزیت دیگری که My Study Life دارد این است که در آن هیچ تبلیغاتی وجود ندارد.

بسیاری از موارد به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده می گردد. با این حال برای استفاده از تمامی امکانات این برنامه شما باید حساب کاربری خود را در ازای پرداخت پول ارتقاء دهید. خوشبختانه این برنامه برای دو سیستم عامل اندروید و ios در دسترس کاربران واقع شده است و شما با استفاده از دکمه های زیر می توانید آن را دانلود کنید.

2) Class Timetable

Class Timetable یک برنامه جدول زمانی فوق العاده و دقیق است. شما می توانید فهرست کلاس های خود را در این برنامه ایجاد کنید و برای لذت بیشتر از کار با این برنامه، به هر کلاس یک رنگ اختصاصی بدهید. شما بعلاوه می توانید در باکس مخصوص هر کلاس توضیخات اضافی و مهم آن را یادداشت و ذخیره نمایید.

این برنامه یک بخش جداگانه مخصوص به تکالیف و امتحانت و تمامی رویداد ها نیز دارد تا شما بتوانید در برترین شرایط ممکن همه کارها و دروس خود را مدیریت کنید. احتمالا با خود فکر می کنید که این برنامه تنها مناسب دانشجویان است؛ اما کاملا در اشتباهید. شما می توانید به عنوان یک مدیر تمامی جلسات خود را در این برنامه ذخیره کنید. بعلاوه هر فرد دیگری نیز می تواند تمامی کارهای خود را به صورتی هفتگی در این برنامه ذخیره و هر روز از آن استفاده کند.

شاید این برنامه با هدف یاری به دانشجویان طراحی شده با شد، اما قطعا برای همه اقشار جامعه کاربرد دارد. این برنامه نیز در دو نسخه رایگان و پولی وجود دارد که بیشتر افراد از نسخه رایگان آن استفاده می نمایند و در صورت احتیاج حساب کاربری شخصی خود را ارتقاء می دهند. از معایب نسخه رایگان آن می توان به وجود تبلیغات در بخش های مختلف اشاره نمود. این اپلیکیشن نیز برای اندروید و آیفون در دسترس و قابل دانلود است.

3) Timetable

اپلیکیشن Timetable نیز یکی از اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه است که در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار است. این اپلیکیشن تنها مختص اندروید است و در حال حاضر برای آیفون در دسترس نیست. اگر بخواهم این اپلیکیشن را به صورت خلاصه و ساده توصیف کنم، باید بگویم که شما امکان برنامه ریزی روزانه، ثبت تاریخ امتحانات، ثبت تعطیلات، ساخت جداول زمانی و حتی تغییر نمای ظاهری اپلیکیشن را با استفاده از Timetable در اختیار خواهید داشت.

شما می توانید در بخش هر امتحان توضیحات تکمیلی آن را اضافه کنید و وظایف خود را برای هر امتحان به صورت کامل توضیح دهید. بعلاوه امکان استفاده از سیستم یادآوری نیز در این برنامه فراهم شده است. شما امکان تغییر نمای ظاهری برنامه و تم آن و بعلاوه حالت روز شب را نیز دارید. این برنامه نیز همچون دو اپلیکیشن قبلی در دو حالت اکانت رایگان و اکانت پرمیوم در دسترس شما واقع شده است. پس با استفاده از دکمه زیر ابتدا آن را دانلود کنید و سپس در صورت صلاح دید، اکانت خود را به نسخه پرمیوم ارتقا دهید.

4) My Classes

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که اپلیکیشن My Classes فعلا برای سیستم عامل اندروید در دسترس است و نسخه ios آن موجود نیست. جالب است بدانید که Play Store این برنامه را برای دانش آموزان معرفی می نماید و ما نیز این مورد را تایید می کنیم؛ ولی آیا این برنامه مناسب افراد دیگر نیست؟

در حقیقت این برنامه ها را به شکلی طراحی می نمایند که دانش آموزان با استفاده از آن ها راحت تر و بهتر و حتی بیشتر درس بخوانند. با این حال افراد بزرگ تر و در حقیقت افراد بالغ که جهت اصلی خود را پیدا نموده اند نیز می توانند از این برنامه ها برای رسیدن به اهداف خود یاری بگیرند و در جهت هدف خود این اپلیکشن ها را شخصی سازی نمایند.

از نکات جالب این برنامه باید به این مورد اشاره نمود که ایموجی ها در آن نقش مهمی دارند و بسیاری از افراد برای ثبت بهتر موارد مختلف از ایموجی ها یاری می گیرند. همچون برنامه های دیگر این مطلب، شما به راحتی می توانید فهرست کارهای روزانه، فهرست امتحانات، تاریخ های مهم و… را در آن ذخیره کنید.

نسخه رایگان این برنامه دارای تبلیغات زیادی است که قابل تحمل هستند. با این وجود اگر از نسخه رایگان استفاده کردید و آن را تایید نمودید، می توانید برای حذف تبلیغات و استفاده از تمام امکانات این برنامه به سراغ خرید نسخه پولی این برنامه بروید. در نهایت با استفاده از دکمه زیر می توانید اپلیکیشن My Classes را برای اندروید دانلود و نصب کنید.

5) TimeTune

کسانی که در پی یک برنامه برای مدیریت جدول زمانی کارهای روزانه خود هستند، به سراغ اپلیکیشن TimeTune می آیند. شما می توانید در این جداول تمامی کارهای روازنه خود، فهرست کلا س ها، فهرست امتحانات، فهرست خرید، تاریخ های مهم و اهداف بلند مدت ذخیره کنید.

روش استفاده از این اپلیکیشن کمی فرق دارد. شما در ابتدا باید برای خود یک الگو بسازید. سپس بر اساس این الگو ساخته شده، برنامه روزانه و ماهانه خود را به اپلیکیشن اضافه کنید. دقت کنید که این الگو قابل تغییر است و اگر اولین بار است که از این اپلیکیشن استفاده می کنید، نگران تنظیم الگوها نباشید.

برنامه TimeTune فهرست گسترده ای از تم ها و رنگ ها را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا آن ها بتوانند در برترین شرایط ممکن، برنامه روزانه و هفتگی و ماهانه خود را مدیریت نمایند. نسخه پریمیوم این برنامه علاوه بر افزودن امکانات بسیار خاص، تم های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و تبلیغات را به صورت کامل حذف می نماید. با این وجود نسخه رایگان آن برای بسیاری از افراد کاربردی و مناسب است. شما می توانید با استفاده از دکمه زیر این برنامه را برای اندروید دانلود و نصب نمایید.

6) TimeBloc

در سرانجام این فهرست برنامه ای را به شما معرفی می کنیم که کمی شبیه به TimeTune است، اما برای کسانی که می خواهند برای اولین بار از اپلیکیشن های برنامه ریزی استفاده نمایند، مناسب تر است. این برنامه امکان ذخیره برنامه هر روز و بعلاوه سفارشی سازی بیشتر قسمت ها را برای کاربران خود فراهم می نماید. این امکان سفارشی سازی باعث می گردد که افراد با علاقه بیشتری به سراغ این برنامه بروند و از آن استفاده نمایند.

این اپلیکشن به شما یاری می نماید تا یک برنامه درست و دقیق و روتین برای هر هفته خود بسازید و موارد مشابه را در هر هفته تکرار کنید. نسخه پرمیوم این برنامه دست شما را برای انجام هر کاری باز می گذارد. پس بهتر است بدانید که از معایب این برنامه می توان به کند بودن آن نسبت به باقی اپلیکیشن های این حوزه اشاره نمود. این اپلیکشن هم برای اندروید و هم برای آیفون در دسترس است. پس همین حالا با استفاده از دکمه های زیر آن را دانلود کنید.

جمع بندی

شما با استفاده از اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه که در این مقاله معرفی و آنالیز نموده ایم، به راحتی می توانید کارهای خود را مدیریت کنید و دیگر آن ها را نباید فراموش کنید. همگی ما می دانیم که گاهی (به هر دلیلی) کارهای مهم خود را فراموش می کنیم و در حال حاضر تنها راهکار برای ما استفاده از اپلیکشن های این حوزه است.

بعلاوه اگر به تکنولوژی و این اپلیکیشن ها علاقه ندارید، بهتر است که برنامه هر روز خود را روی کاغذ یادداشت کنید. با این حال پیشنهاد می کنیم که یکی از شش اپلیکیشن بالا را به انتخاب خود دانلود و روی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس با استفاده از آن (حتی برای مدتی کوتاه) تاثیر مثبتی را در زندگی خود احساس کنید.

نظر شما در خصوص اپلیکیشن های برنامه ریزی روزانه چیست؟ آیا شما اپلیکشن دیگری را در این حوزه می شناسید که به ما معرفی کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ پیوست مگ در میان بگذارید.

منبع: MakeUseOf

منبع: دیجیکالا مگ

به "6 اپلیکیشن برتر برای برنامه ریزی روزانه شما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 اپلیکیشن برتر برای برنامه ریزی روزانه شما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید