هوش مصنوعی

جی پی تی در چت جی پی تی چه معنایی دارد؟

یورونیوز نوشت: این روز ها بعید است کسی اینترنت گردی کند و این طرف و آن طرف چشمش به چت جی پی تی و زلزله ای که به راه انداخته نیفتد. این پدیده در نام خود اشاره ای مختصر به فناوری پیشرفته ای دارد که پیش از این برای عموم چندان شناخته شده نبود.

13 مرداد 1402

خبر هیجان انگیز برای طرفداران بازی تاج و تخت ، هوش مصنوعی کار مارتین را تمام کرد!

لیام سوین از هوش مصنوعی برای خاتمه دادن به مجموعه کتاب های ترانه یخ و آتش استفاده نموده است. سوین از ChatGPT برای طرح کلی دو کتاب استفاده کرد، سپس هوش مصنوعی را وادار کرد تا هر فصل را با استفاده از سبک نوشتاری مارتین به خاتمه برساند.

8 مرداد 1402

هوش مصنوعی تاریخ و خاطرات را هم دستکاری می نماید ، عکس

چند ترفند برای تشخیص جعلی بودن عکس های تاریخی وجود دارد که با بهره گیری از آنها تا حدودی می توان جعلی بودن تصاویر را مشخص کرد.

23 تیر 1402

آخرالزمان هوش مصنوعی در راه است ، کارشناسان: انسان ها یک میلیارد شغل از دست خواهند داد!

کارشناسان هشدار داده اند که یک آخرالزمان شغلی هوش مصنوعی می تواند در افق پدیدار گردد، زیرا در آینده ای نه چندان دور تقریبا یک میلیارد شغل ممکن است با ماشین های هوش مصنوعی جایگزین گردد. به اعتقاد کارشناسان این ماشین ها یا روبات ها بهتر از انسان ها کار...

6 تیر 1402

درگیری اپل با رئیس سابق اپ استور!

زومیت نوشت: فیلیپ شومیکر، مدیر سابق آنالیز برنامه ها در اپ استور، رئیس کنونی این فروشگاه را عامل پیشرفت نکردن آن دانست.

4 تیر 1402

چگونه مدیر محصول شویم؟ شتابدهنده استعداد بانا

مدیریت محصول (Product Management) شامل تمامی اقدامات لازم برای توسعه راه­اندازی بازار فروش و بهبود محصولات یک شرکت بوده که نیازمند دستیابی به علم و تخصص کافی است.

4 خرداد 1402

شغلی که در تیررس هوش مصنوعی است!

دیجیاتو نوشت: کارمندان حوزه فناوری با اشاره به این موضوع که دوران طلایی به انتها رسیده است، نسبت به پیشرفت هوش مصنوعی ابراز نگرانی کرده اند.

11 اردیبهشت 1402

حضور پوتین، ترامپ و هیلاری در فیلم ماتریکس!

حضور سیاستمداران مطرح دنیا از جمله ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ، جو بایدن، هیلاری کلینتون، بوریس جانسون و باراک اوباما در فیلم ماتریکس به سبک مورد نظر هوش مصنوعی

28 فروردین 1402

یک بام و دو هوای ایلان ماسک ، او شرکت هوش مصنوعی تاسیس نموده است!

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، اسپیس ایکس و توییتر که در نامه ای خواهان توقف توسعه هوش مصنوعی به صورت موقت شده بود، حالا شرکت هوش مصنوعی جدیدی به نام X.AI تأسیس نموده است!

26 فروردین 1402

تاثیر عروسک های رباتیک بر ساکنان آینده مریخ!

ایسنا نوشت: پژوهشگران اثرات ربات های عروسکی را بر روی ساکنان احتمالی مریخ آزمایش کردند و دریافتند که این ربات های بامزه و مجهز به هوش مصنوعی می توانند برای فضانوردان آینده فواید درمانی داشته باشند.

28 دی 1401

قهرمان نو اورواچ 2 به نام کریکو هواداران گنجی را مسرور می نماید

بازی اورواچ 2 (Overwatch 2) یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2022 است. بلیزارد (Blizzard) نیز در این مدت کوشش بسیاری نموده تا هواداران را برای عرضه رسمی این بازی شوق زده کند. چندی پیش نسخه بتای اورواچ 2 عرضه شد که نشان داد این بازی تفاوت چندانی با شماره 1 ندارد. در اصل...

29 شهریور 1401

عکس ، رونمایی ال جی از غول شگفت انگیز مانیتورهای OLED

دیجیاتو نوشت: مانیتور گیمینگ ال جی از قابلیت های مانند رفرش ریت 240 هرتز و مانیتور دیگر از یک دوربین هوش مصنوعی داخلی بهره می برد.

5 شهریور 1401

دستیار صوتی آمازون الکسا صدای افراد درگذشته را تقلید می نماید!

آمازون به تازگی توانایی الکسا برای صحبت کردن مانند انسانی که از جهان رفته را به نمایش گذاشته است. تصور کنید بلندگوی هوشمند شما، به طور ناگهانی با صدایی شبیه یکی از دوستان یا بستگان شما که از جهان رفته اند، آغاز به صحبت کند. این اتفاق باعث خوشحالی شما می...

31 تیر 1401

جان دیر از نخستین تراکتور خودران رونمایی کرد

کار در مزرعه حالا در آستانه تحولی بزرگ است و جان دیر به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های تجهیزات کشاورزی از نخستین تراکتور خودران با هوش مصنوعی رونمایی نموده است.

20 بهمن 1400

درباره دوازدهمین نسخه سیستم عامل اندروید چه می دانیم؟

سیستم عامل اندروید در سال های اخیر آهسته آهسته پیشرفت کرده و به انتخابی بدون تردید برای کاربران تلفن های هوشمند تبدیل شده است. حالا زمزمه هایی پیرامون انتشار دوازدهمین نسخه این سیستم عامل وجود دارد.

13 فروردین 1400

پیش بینی احتمال مرگ در اثر کرونا با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی می تواند پیش بینی کند چه کسانی بیشتر در معرض خطر مرگ در اثر ویروس کرونا هستند و درنتیجه به تصمیم گیری برای اینکه چه کسانی در اولویت دریافت واکسن هستند کمک می کند. این موضوع در سراسر دانمارک در حال اجراست.هوش مصنوعی می تواند پیش بینی کند چه کسانی...

16 اسفند 1399

شرکت ها چگونه می توانند امنیت سایبری خود را افزایش دهند؟

با شیوع ویروس کرونا و افزایش حملات سایبری شرکت ها اکنون باید راه های جدیدی را برای حفظ امنیت سایبری خود پیاده سازی نمایند.

21 بهمن 1399

دعوت ال جی از مصرف کنندگان سراسر دنیا جهت شرکت در نمایشگاه آنلاین IFA 2020

ال جی الکترونیکس چشم انداز مدنظر خود از خانه آینده را در نمایشگاه IFA 2020 به نمایش می گذارد و برای اولین بار طی تاریخ 96 ساله خود به صورت مجازی برگزار می شود. غرفه آنلاین ال جی با شعار Lifes Good from Home، امکان گشت وگذار در میان جدیدترین ابداعات و ابتکارات این شرکت...

21 مهر 1399

خبرنگاران مقررات حوزه های جدید فناوری تسهیل می شود

تهران- خبرنگاران- دبیر شورای عالی فضای مجازی از تصویب محیط آزمون (سندباکس) به منظور تسهیل مقررات حوزه های جدید فناوری در کشور خبر داد.

22 شهریور 1399

هوش مصنوعی با یک سلفی شخصیت شما را معین می نماید

محققان سیستم هوش مصنوعی را برای معین شخصیت بر اساس تنها یک سلفی آموزش دادند.

6 مرداد 1399
تعداد: (22)