آیفون 13 پرو مکس جایزه برترین نمایشگر اسمارت فون DisplayMate را دریافت کرد

به گزارش وبلاگ پیوست، صفحه نمایش آیفون های نو مورد آنالیز نهاده شد و نتایج بسیار جالب بود، در واقع، پرچمدار نو اپل جایزه برترین نمایشگر تلفن هوشمند DisplayMate را همراه با درجه A+ دریافت کرد.

آیفون 13 پرو مکس جایزه برترین نمایشگر اسمارت فون DisplayMate را دریافت کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام آرنا، این آنالیز با 12 رکورد عملکرد صفحه نمایش گوشی های هوشمند مطابقت داد.

هر صفحه نمایش آیفون 13 پرو مکس برای دقت رنگ و کنتراست در کارخانه کالیبره شده است. این گوشی از محتوای sRGB و DCI-P3 پشتیبانی می نماید و هر دو را با دقت تقریبا کامل ارائه می دهد. این صفحه نمایش 0.5 JNCD (فقط تفاوت رنگ قابل توجه) برای هر دو فرمت (مقادیر کمتر از 1 به این معنی است که نمی توانید با چشم غیر مسلح تفاوت را مشاهده کنید).

صحت ارائه رنگ و مقیاس شدت تحت تأثیر محتوای تصویر، یعنی با سطح میانه تصویر متفاوت (APL) قرار نگرفته است. با روشنایی اتوماتیک فعال و صفحه سفید کامل (100 ٪ APL)، صفحه نمایش 1، 051 نیت را برای طیف رنگی sRGB و DCI-P3 قرار داد. روشنایی اتوماتیک در بالای صفحه 846 نیت بود.

اما این همه ماجرا نیست، سری آیفون 13 از محتوای HDR10 و Dolby Vision نیز پشتیبانی می نماید. حداکثر روشنایی برای محتوای HDR 1200 نیت بود. صفحه نمایش تنها 4.6 درصد از نور ورودی را منعکس می نماید، کمترین میزان گیری شده به وسیله DisplayMate تا کنون.

منبع: انتخاب

به "آیفون 13 پرو مکس جایزه برترین نمایشگر اسمارت فون DisplayMate را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 13 پرو مکس جایزه برترین نمایشگر اسمارت فون DisplayMate را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید