احداث 28 پد بالگرد جدید در سطح تهران برای اورژانس هوایی

به گزارش وبلاگ پیوست، شهرداری تهران در ادامه همکاری با اورژانس برای ساماندهی خدمات فوریت های پزشکی در پایتخت، 28 پد بالگرد جدید در مناطق 22گانه شهر تهران جانمایی و احداث می نماید.

احداث 28 پد بالگرد جدید در سطح تهران برای اورژانس هوایی

به گزارش وبلاگ پیوست، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست مشترک با رئیس اورژانس کشور به آنالیز طرح مشارکت شهرداری تهران در ساماندهی خدمات فوریت های پزشکی در شهر تهران پرداخت و گفت: در راستای افزایش تاب آوری شهر تهران و توجه به اقدامات فوریتی، آنالیز کارشناسی در زمینه های احداث پد بالگرد، استقرار خودروهای آمبولانس و موتورلانس در ایستگاه های آتش نشانی و سوله های بحران صورت گرفت و در نهایت نیز برنامه ها در مناطق 22گانه سطح شهر تهران اجرایی شد.

وی با بیان این که در مجموع 120 پایگاه اورژانس در سوله های بحران، ایستگاه های آتش نشانی، کانکس های مستقر در معابر و ساختمان های شهرداری تهران احداث شده است، گفت: 70 صندلی نیز جهت استقرار موتورلانس در ایستگاه های آتش نشانی و سوله های مدیریت بحران احداث شده است. همچنین 47 پد بالگرد جهت نشست و برخاست بالگردهای اورژانس هوایی در مناطق، محوطه سوله های بحران و در سایر نقاط سطح شهر از جمله بیمارستان ها احداث و راه اندازی شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "احداث 28 پد بالگرد جدید در سطح تهران برای اورژانس هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث 28 پد بالگرد جدید در سطح تهران برای اورژانس هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید