اعلام آمادگی روسیه برای تبادل نظر با آمریکا درباره سوریه

به گزارش وبلاگ پیوست، معاون وزیر خارجه روسیه خاطرنشان کرد که مسکو آماده مصاحبه با آمریکا درباره سوریه و جلوگیری از رخداد های نظامی خطرناک است.

اعلام آمادگی روسیه برای تبادل نظر با آمریکا درباره سوریه

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ پیوست به نقل از اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه روز سه شنبه در یک نشست خبری اظهار داشت که مسکو برای بهبودی روابط خود با آمریکا برای جلوگیری از حوادث نظامی تاکید دارد.

ریابکوف اضافه کرد: ما در مورد جلوگیری از بروز هرگونه درگیری در سوریه، در گفت وگوهای فشرده و حرفه ای با آمریکا به وسیله کانال های نظامی قرار داریم و این تجربه خوبی است.

وی در مورد گفت وگو روسیه با آمریکا درباره سوریه گفت: اگر آمریکا تمایل خود برای گفت وگو با روسیه را ابراز کند، ما نیز آمادگی خود را اعلام می کنیم و گفت وگوی خود با آمریکا را گسترش خواهیم داد.

آمریکا و روسیه چند سال پیش به منظور جلوگیری از بروز هرگونه رویداد و حادثه در سوریه یک کانال ارتباطی مخصوصی را بین یکدیگر ایجاد کردند.

معاون وزیر امور خارجه روسیه در عین حال تاکید نمود که روسیه و آمریکا هیچ گونه دستور کار مثبتی در روابط دوجانبه ندارند و چشم اندازی برای تغییر این شرایط نمی بینند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعلام آمادگی روسیه برای تبادل نظر با آمریکا درباره سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی روسیه برای تبادل نظر با آمریکا درباره سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید