امیری: مانند دور رفت با قدرت مقابل کره جنوبی ظاهر می شویم

به گزارش وبلاگ پیوست، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ایران تیمی است که از نظر قدرتی، مانند بازی دور رفت که بازی خوبی مقابل کره جنوبی داشتیم، قدرتمند ظاهر می گردد.

امیری: مانند دور رفت با قدرت مقابل کره جنوبی ظاهر می شویم

به گزارش وبلاگ پیوست و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ وحید امیری در ابتدى نشست خبری مسابقه ایران و کره جنوبی گفت: به نظرم بازی با کره جنوبی مسابقه ای سخت اما مجذوب کننده براى هر دو تیم خواهد بود. با وجود اینکه چند بازیکن تأثیرگذار را برای بازی فردا در اختیار نداریم اما هر بازیکنی که پیراهن تیم ملی را بر تن کند همه تلاشش را برای ارائه برترین عملکرد به کار می گیرد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: این قول را می دهم که هر بازیکن که میدان برود، همه تلاشش را انجام خواهد داد تا از نام و جایگاه ایران دفاع کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه خصوصیت بارزی از تیم کره جنوبی را بیشتر در فکر دارید، توضیح داد: بازی های ایران با کره همواره مجذوب کننده بوده است و این تیم بازیکنان شاغل در اروپا و با کیفیتی دارد که شامل یکسری از بازیکنان است که در سطح اول اروپا مشغول بازی هستند اما ایران تیمی است که از نظر قدرتی مانند بازی دور رفت که بازی خوبی مقابل این تیم داشتیم، قدرتمند ظاهر می گردد، ما هم بازیکنان شاخص و با کیفیتی در اختیار داریم و ان شاءالله در بازی فردا هم عملکرد خوبی خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "امیری: مانند دور رفت با قدرت مقابل کره جنوبی ظاهر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: مانند دور رفت با قدرت مقابل کره جنوبی ظاهر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید