انجام عملیات اتصال خط تغذیه به خط گاز شهرک صنعتی قرچک

به گزارش وبلاگ پیوست، خبرگزاری خبرنگاران-معاون فنی شهرک های صنعتی تهران از انجام عملیات اتصال خط تغذیه به خط گاز شهرک صنعتی قرچک خبر داد.

انجام عملیات اتصال خط تغذیه به خط گاز شهرک صنعتی قرچک

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پیوست از تهران، محسن غلامی در این خصوص اضافه نمود: با پیگیری ها و حمایت های بی دریغ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران و تلاشهای همکاران معاونت فنی و اخذ مصوبه هیآت مدیره شرکت و مساعدت شرکت گاز، عملیات اتصال خط تغذیه 16 اینچ شهرک صنعتی قرچک به خط گازدار انجام شد.

وی شرح داد: این پروژه از اواسط سال 1397 آغاز شد که با افزایش ناگهانی قیمت ها و مسائل متعدد در تآمین کالای باقیمانده به مدت یکسال و نیم به تعویق افتاده بوده بود و اکنون با تلاشهای اجرا شده به مرحله انجام رسید.

معاون فنی شهرک های صنعتی تهران با اشاره به ابعاد فنی این پروژه اظهار داشت: بیش از 3/5 کیلومتر خط تغذیه جمعا به طول 28/5 کیلومتر لوله گذاری و سه دستگاه پست به ظرفیت 25هزارمتر مکعب در ساعت در این پروژه اجرا شده است.

غلامی گفت: اندازه اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه80 میلیارد ریال بوده که از محل منابع داخلی شهرک های صنعتی تهران تامین شده است.

وی در خاتمه گفت: انشا الله طی هفته آینده عملیات تزریق و بهره برداری از ایستگاهها و شبکه توزیع انجام می پذیرد و در این راستا، با توجه به نزدیکی فصل سرما، واحدهای صنعتی نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

خاتمهی پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "انجام عملیات اتصال خط تغذیه به خط گاز شهرک صنعتی قرچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام عملیات اتصال خط تغذیه به خط گاز شهرک صنعتی قرچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید