اگر مسی به بارسلونا برگردد شگفت انگیز خواهد بود

به گزارش وبلاگ پیوست، در دوره اوج اینیستا، او به طور گسترده به عنوان یکی از برترین هافبک های تاریخ شناخته می شد. او که یکی از اعضای کلیدی تیم ملی تاریخی بارسلونا و اسپانیا است، هر جام ممکن را در این ورزش در سطح باشگاهی و کشوری کسب نموده است. اینیستا در 22 سالی که به آموزشگاه جوانان بارسلونا پیوست، 32 جام برای بارسلونا به دست آورد و دو جام اروپایی و یک جام جهانی برای اسپانیا به دست آورد.

اگر مسی به بارسلونا برگردد شگفت انگیز خواهد بود

اما جدایی او از بارسلونا در سال 2018 به معنای خاتمه دوران حرفه ای او نبود. در عوض، این آغاز یک ماجراجویی دیگر است، در نقطه ای بسیار متفاوت از دنیا. پس از ترک اسپانیا، اینیستا با باشگاه ژاپنی کوبه قرارداد بست و در پنج سال آینده موفقیت متوسطی داشت. اما سال جاری، پس از کاهش زمان بازی خود در ژاپن، اینیستا متوجه شد که زمان یک چالش نو فرا رسیده است.

اینیستا با علاقه باشگاه های سراسر دنیا، از جمله لیگ برتر فوتبال، در نهایت قراردادی یک ساله با باشگاه امارات امضا کرد. اینیستا در مصاحبه ای با بکی اندرسون از سی ان ان گفت:

زمانی که ژاپن را ترک کردم، انتخاب های متفاوتی داشتم و در نهایت تصمیم می گیرید کاری را که فکر می کنید درست است، انجام دهید. چیز های زیادی برای بهبود وجود دارد، بنابراین من واقعاً می توانم از تجربیاتم برای بهبود فوتبال اینجا استفاده کنم.

من بسیار خوشحالم که اینجا هستم، از نحوه استقبال از من در اینجا بسیار خوشحالم. فقط امیدوارم برترین ها را داشته باشم.

روز آدینه، اینیستا در اولین بازی خود برای تیم نوش در تساوی 4-4 مقابل باشگاه عجمان، یک پنالتی دیرهنگام به ثمر رساند. اینیستا گفت:

در سنم هنوز رویای بازی کردن، تمرین کردن، سرگرمی کردن را دارم، به همین علت از خودم مراقبت می کنم.

مسی، هم تیمی قدیمی اینیستا، از زمان انتقالش به اینترمیامی آمریکای شمالی، ناامید نشده است. مسی پس از جدایی از باشگاه سابق پاری سن ژرمن در تابستان سال جاری با بازگشت به بارسلونا در ارتباط بوده است. اینیستا گفت که بازگشت مسی به کاتالونیا فوق العاده و شگفت انگیز خواهد بود، اما به دوستش و تصمیم باشگاه سابقش احترام گذاشت.

اگر مسی بتواند به بارسلونا بازگردد بسیار خاص و عالی خواهد بود. شگفت انگیز خواهد بود، اما در نهایت این شرایط خودش و باشگاه است، این موضوع خودش است.

منبع: فرارو

به "اگر مسی به بارسلونا برگردد شگفت انگیز خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر مسی به بارسلونا برگردد شگفت انگیز خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید