به کاراته وان استانبول نمی روم، جام ایران زمین کیفیت خوبی دارد

به گزارش وبلاگ پیوست، حمیده عباسعلی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: سه دوره اردوی آماده سازی را در کنار سایر ملی پوشان پشت سر گذاشتیم و در هر مرحله تغییراتی در فرایند تمریناتم ایجاد شد و تمرینات بدنسازی، میدانی و کاراته در کاراته را با برنامه های کادر فنی پیش می رویم. با توجه به هفت ماه تا المپیک زمان داریم، عجله ای برای رسیدن به آمادگی مطلوب ندارم.

به کاراته وان استانبول نمی روم، جام ایران زمین کیفیت خوبی دارد

وی در مورد حضور در مسابقات لیگ جهانی گفت: رقابت های کاراته وان پرتغال به تعویق افتاد، ولی مسابقات کاراته لیگ جهانی استانبول را طی روزهای 22 تا 24 اسفندماه پیش رو داریم. قطعاً پس از مشورت با سرمربی تیم ملی و کادر در این رقابت ها شرکت نمی کنم. بعد از مراکش را پیش رو داریم که در بالا بردن رنکینگ خیلی تأثیر دارد و امیدوارم اعضای تیم ملی نتایج خوبی کسب کنند.

عباسعلی در پایان با اشاره به دو دوره حضور در رقابت های بین المللی ایران زمین گفت: این مسابقات معمولاً همه ساله با کیفیت مطلوب همه سال با حضور کاراته کاهای خارجی و داخلی برگزار می شود، استاد صافی برای برگزاری این مسابقات در سال های متمادی زحمات زیادی کشیده اند و فکر می کنم با توجه به شرایط کرونا، رقابت های متفاوتی را در این دوره شاهد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "به کاراته وان استانبول نمی روم، جام ایران زمین کیفیت خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به کاراته وان استانبول نمی روم، جام ایران زمین کیفیت خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید