تصمیم مهم مهدی رحمتی برای فصل آینده؛ تهدید گزینه نیمکت استقلال جواب داد!

به گزارش وبلاگ پیوست، شنیده می شد که رحمتی تهدید نموده اگر لیست بازیکنان مدنظرش حفظ نشوند، او به همکاری اش با باشگاه اراکی ادامه نخواهد داد.

تصمیم مهم مهدی رحمتی برای فصل آینده؛ تهدید گزینه نیمکت استقلال جواب داد!

به گزارش وبلاگ پیوست آلومینیوم اراک فصل پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت اما آن ها توانستند با پیشرفتی 3 امتیازی نسبت به فصل گذشته، به رکورد 40 امتیاز در یک فصل برسند تا همچنان روند پیروز و رو به رشد این تیم اراکی با مهدی رحمتی حفظ گردد. اراکی ها که در فصل گذشته توانسته بودند تا فینال جام حذفی پیش بروند و عملکرد پیروزی را از خود به جای گذاشتند، در فصل جاری تمرکزشان روی پیروزیت در لیگ برتر بود که توانستند کارنامه قابل قبولی از خود به جای بگذارند و در جمع 8 تیم برتر جدول فصل را به سرانجام بردند.

مهدی رحمتی در هفته های سرانجامی فصل بارها نسبت به عدم جدایی ستاره های کلیدی تیمش هشدار داد و مدعی شد که مدیران باشگاه آلومینیوم باید به سرعت چهره های تاثیرگذار ترکیب آلومینیوم اراک را حفظ نمایند. در این زمینه حتی شنیده می شد که رحمتی تهدید نموده اگر لیست بازیکنان مدنظرش حفظ نشوند، او به همکاری اش با باشگاه اراکی ادامه نخواهد داد اما گویا شرایط تغییر نموده و مطالبات مهدی رحمتی برای فصل آینده در حال پیگیری است و سرمربی جوان آلومینیوم، امید دارد که برای سومین فصل بتواند با آلومینیوم اراک همکاری داشته باشد.

رحمتی در روزهای گذشته نامش در حوالی نیمکت تیم های مختلف شنیده می شد؛ از پیکان تهران و شمس آذر قزوین تا نساجی مازندران. جنجالی ترین گزینه هم برای آینده کاری مهدی رحمتی، حضور او در استقلال در کسوت سرمربی بود اما پیگیری ها نشان می دهد که مهدی رحمتی به پیشنهادات مطرح شده پاسخ منفی داد است. او میخواهد تا همچنان در نقش سرمربی تیم آلومینیوم اراک کارش را پیش ببرد و تصمیمی برای تغییر تیم خود در تابستان پیش رو نداشته و با توجه به قراردادش با باشگاه آلومینیوم، در سودای ادامه همکاری است.

سرمربی آلومینیوم اراک اولویت خود را در بازار تابستانه، حفظ مهره های کلیدی تیمش عنوان نموده و از مدیران باشگاه خواسته تا طی روزهای آینده، این خواسته او را اجابت نمایند تا بعد از این مسئله، موضوع فعالیت در بازار نقل وانتقالات تابستانه با توجه به نیازهای تیم آلومینیوم برای برطرف نقاط ضعف، شروع و پیگیری گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم مهم مهدی رحمتی برای فصل آینده؛ تهدید گزینه نیمکت استقلال جواب داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مهم مهدی رحمتی برای فصل آینده؛ تهدید گزینه نیمکت استقلال جواب داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید