تفاوت عجیب دو بازیکن استقلال

به گزارش وبلاگ پیوست، در روز های سرانجامی فصل جابجایی لیگ برتر بیست و یکم عنوان شد دفاع راست تیم وایله دانمارک، تیمی که سعید عزت اللهی در آن عضویت دارد در راه پیوستن به استقلال است. کوین یامگا پس از سرانجام هفته اول لیگ برتر جاری و بعد از مسابقه استقلال مقابل طرفدار به تهران آمد و پس از 48 ساعت، با دریافت برگه آی تی سی، به بازی دوم استقلال مقابل ذوب آهن رسید. فرهاد مجیدی با تغییر پست این بازیکن از دفاع به حمله او را به عنوان مهاجم نوک در ملاقات تیمش مقابل نماینده اصفهان در فولادشهر به زمین فرستاد تا علاوه بر هواداران تیمش مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن را هم غافلگیر کند. در نهایت هم با دو گلی که کوین یامگا در آن ملاقات به ثمر رساند دو بر صفر سه امتیاز شیرین را به جمع امتیازاتش افزود.

تفاوت عجیب دو بازیکن استقلال

یامگا که از سال 2015 فوتبال خود را به شکل رسمی و در سن 19 سالگی در سری C فوتبال ایتالیا با عضویت در تیم سینا شروع کرد تا امروز در تیم های مختلفی فوتبال بازی نموده، اما هرگز به موفقیتی که امروز در استقلال به دست آورده نرسیده بود. او در همان سال اول فوتبالش در سری C توانست در 25 بازی چهار گل در سری C ایتالیا بزند و فصل بعد در همان دسته به تیم آرتسو بپیوندد. او در تیم آرتسو نیز در 29 بازی حضور داشت و فقط سه گل زد.

یامگا در همه این سال ها و به رغم حضور در سری B فوتبال ایتالیا، دسته دوم فوتبال فرانسه (لوشامپیونه2)، لیگ برتر پرتغال و باشگاه وایله دانمارک هرگز درخششی که امروز در استقلال داشته را به دست نیاورده بود.

یامگا در حال حاضر با سه پاس گل، 7 گل زده و گرفتن یک پنالتی برای استقلال مؤثرترین بازیکن این تیم در نیم فصل اول شناخته شده و آمار قابل توجهی از خودش در این تیم بر جای گذاشته است.

قرار داد او با استقلال 300 هزار دلار عنوان شده که البته این مبلغ با همه آپشن های در نظر گرفته شده محاسبه شده است. عددی که با دلار 27هزار تومانی معادل 8میلیارد تومان می گردد و در قیاس با ژستد که 180 هزار دلار بیشتر (480هزار دلار معادل 13 میلیارد - با آپشن ها) دریافت می نماید، به رغم دریافت 5 میلیارد کمتر از هموطنش، عملکردی به مراتب بهتر برای استقلال داشته است.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "تفاوت عجیب دو بازیکن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت عجیب دو بازیکن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید