جشنواره ادبی ذکر خیر برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش وبلاگ پیوست، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، محمدحسن مردانی با اعلام این خبر گفت: پس از آنالیز چندین و چندباره آثار رسیده به جشنواره، لحاظ نمودن شاخص های فنی و محتوایی و گفت وگو و گفتگو میان داوران این رخداد ادبی، مجمع خیرین بهداشت و سلامت استان اصفهان به عنوان برگزارکننده این رخداد ادبی، از میان مجموع آثار رسیده به جشنواره، سه نویسنده را به عنوان برگزیدگان نهایی و دو داستان نویس را نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی کرد.

جشنواره ادبی ذکر خیر برگزیدگان خود را شناخت

وی اضافه کرد: نفر اول این جشنواره، هدا حشمتیان از کرمانشاه است که برای رعایت اصول فنی، خلق ایده های بکر و پرداخت عاطفی و شورانگیز به موضوع کار خیر در داستانک های هزاران چشم و لذت شنیدن و نیز پرداختن به فضایی تمثیلی، مجذوب کننده و انتزاعی در داستانک سپرده بلندمدت مورد انتخاب هیئت داوران نهاده شده است.

دبیر نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه کوتاه ذکر خیر اضافه کرد نفر دوم جشنواره رضوان رستم زاده از مشهد است که به علت رعایت اصول فنی و خلق ایده ای ممتاز در بهره گیری از فرآیندهای علم فیزیک و تشبیه آن به امور خیرخواهانه در داستانک تصعید مورد انتخاب داوران جشنواره نهاده شده است.

وی ادامه داد: نفر سوم جشنواره مهدی عزیزاللهی از اصفهان است که برای رعایت اصول فنی و ارائه توصیفی جامع، مجذوب کننده و زیبا از اقدام خیرخواهانه در ساخت یک بیمارستان، در داستانک چار هفت تا مورد توجه هیئت داوران نهاده شده است.

مردانی، نخستین نویسنده شایسته تقدیر را سرکارخانم مریم گل چمن از بوشهر معرفی کرد که به علت رعایت اصول فنی و ترسیم فضاهای بکر و خلاق در انجام امور خیرخواهانه به ویژه در داستانک های میراث داران 72 تن و انتظار سرخ مورد اقبال داوران نهاده شده است.

طیبه شجاعی از کرمان نیز دومین نویسنده شایسته تقدیر است که به علت رعایت اصول فنی و ترغیب صاحبان تمکن و فعالان عرصه اقتصاد به ورود به حیطه سلامت و انجام یاری های خیرخواهانه در داستانک عبور از دیوار سیمانی انتخاب شده است.

دبیر نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه کوتاه ذکر خیر با بیان اینکه در این جشنواره بیش از 500 اثر داستانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و طی سه مرحله مورد ارزیابی نهاده شد، توضیح داد: رعایت اصول فنی داستان نویسی، توجه به قواعد صحیح نگارش، بداعت طرح و خلاقیت در ایده، اثرگذاری و انتقال پیغام مناسب و همخوانی با محورهای موضوعی جشنواره از مهمترین ملاک های انتخاب آثار برتر در این جشنواره بوده است.

نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه کوتاه ذکر خیر به همت مجمع خیرین بهداشت و سلامت استان اصفهان، با همکاری اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان و بعضی دیگر از ادارات فرهنگی اصفهان، با هدف نهادینه ساختن فرهنگ کار خیر در تامین نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان کشور برگزار گردید.

آثار منتخب این جشنواره قرار است در قالب های متنوع مکتوب و چند رسانه ای منتشر گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "جشنواره ادبی ذکر خیر برگزیدگان خود را شناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ادبی ذکر خیر برگزیدگان خود را شناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید