جشنواره گل پورتو در جام حذفی ، طارمی هر 6 گل را دیدن کرد!

به گزارش وبلاگ پیوست، تیم پورتو شب گذشته در رقابت های جام حذفی درحالی به یک پیروزی پرگل رسید که ستاره ایرانی را روی نیمکت داشت.

جشنواره گل پورتو در جام حذفی ، طارمی هر 6 گل را دیدن کرد!

به گزارش وبلاگ پیوست آنلاین، در ادامه بازی های مرحله سوم جام حذفی پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که برخلاف ملاقاتهای اخیرش مهدی طارمی را در ترکیب ابتدایی نمی دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 23:15 یکشنبه شب(به وقت ایران) مقابل آنادیا، یکی از تیم های لیگ سه این کشور نهاده شد.

  • طارمی زوج ستاره برزیلی در تیم تازه | اتفاقی که سکوی پرواز مهاجم ایرانی پورتو شد

یاران طارمی که در چهار مسابقه اخیرشان در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر پرتغال به چهار برد متوالی با زدن 11 گل در مجموع این ملاقاتها رسیده بودند، در بازی جام حذفی برابر آنادیا هم توانستند همین روند موفقیت آمیز را دنبال نمایند و راهی مرحله بعد شوند.

تیم فوتبال پورتو که سال گذشته به قهرمانی در بازی های جام حذفی پرتغال رسیده بود، در نخستین مسابقه اش در فصل 23-2022 این رقابت ها نیز به پیروزی 6 بر صفر مقابل تیم آنادیا دست پیدا کرد و به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافت.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که در بازی های قبل مرد اول بردهای تیمش بود و در مسابقه اخیرشان در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایر لورکوزن دو گل به ثمر رساند، در ملاقات کم دردسر پورتو در جام حذفی برابر آنادیا تا خاتمه از روی نیمکت نظاره گر رجحان 6 گله شد.

تیم فوتبال پورتو در ملاقات آینده اش در لیگ برتر پرتغال باید مصاف حساسی را مقابل بنفیکا برگزار کند که مهدی طارمی نیز به همین علت برابر آنادیا استراحت نموده بود تا در بازی بعدی برای تیمش با شرایط بهتری به میدان برود.

منبع: همشهری آنلاین

به "جشنواره گل پورتو در جام حذفی ، طارمی هر 6 گل را دیدن کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره گل پورتو در جام حذفی ، طارمی هر 6 گل را دیدن کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید