مهدی طارمی در پورتو ماندگار می گردد؟

به گزارش وبلاگ پیوست، در حالی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد مهدی طارمی با تیم پورتو به جای مانده است، باشگاه پرتغالی در پی تمدید قرارداد او است. خبرنگار حوزه جابجایی فوتبال اروپا اعلام نموده است.

مهدی طارمی در پورتو ماندگار می گردد؟

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در سال 2020 با عقد قراردادی 4 ساله به تیم فوتبال پورتو پیوست و به یکی از ارکان کلیدی این تیم تبدیل شد.

طارمی که سومین سال حضورش در پورتو را تجربه می نماید، سال جاری هم طبق انتظار عملکرد خیره کننده ای داشته است و به نظر می رسد فصل پرفروغ دیگری را پشت سر بگذارد. او تا به امروز در هشت مسابقه، 6 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.

عملکرد طارمی طی دو فصل اخیر باعث شد تا توجه تیم های مطرحی از سراسر اروپا به این بازیکن جلب بشود، اما پورتو شروط اقتصادی سنگین را برای جدایی مهاجم خود عنوان نمود.

آخرین مورد، علاقه باشگاه چلسی به جذب طارمی و پیگیری شرایط او بود که برخی از رسانه های پرتغال مدعی شدند پورتو شرط 25 میلیون یورویی برای آزادسازی او عنوان نمودند.

طارمی که تا سرانجام فصل آینده با پورتو قرارداد دارد، در صورت ادامه این روند قطعاً در جابجایی زمستانی یا تابستانی بعد بازهم مورد توجه تیم های دیگر خواهد بود.

ظاهراً پورتو با علم به این موضوع، اقدامات را برای تمدید قرارداد مهاجم 30 ساله و ایرانی خود شروع نموده است.

اکرم کنور خبرنگار سرشناس حوزه جابجایی فوتبال اروپا امروز مدعی شد باشگاه پورتو میخواهد قرارداد متئوس ارویبه و مهدی طارمی را تمدید کند. هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

منبع: فرارو

به "مهدی طارمی در پورتو ماندگار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی در پورتو ماندگار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید